• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Groupbuy]Flessen (500 en 1000 ml.) + sprayers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kleine moeite x 400 ofzo :P
grapjas =D

En nu snel allemaal die flesjes vullen!

Niet lullen maar vullen!

en dan hier posten!
https://forum.Carclean.com/cc_postst8471/GB-show-ur-fles-topic.aspx?find=unread

@Onno, de volgende keer zal ik dat doen. Is inderdaad een kleine moeite. Wel bereken ik dan €5,- per order 'handelingskosten' door :lol. Dennis weet je nog dat je de helft hebt ingepakt.... het waren een kleine 700 sprayers.

Hier is het pakket binnen, was afgeleverd bij de buren.
Vind je het goed als ik er enkele mee naar Amerika neem ;)

Bin, bedankt voor je grote inzet. Van mij krijg je er een medaille bij!

vandaag ontvangen in goede staat

ben de kleine flessen ff omgespoeld dr kwam veel rest plastic uit en troebel water denk chemicalien van het maak proces

bedankt voor de flessen

:jippie

Zijn er nog mensen die 's avonds hun order hebben ontvangen? Want ik kreeg tot 21.00 uur nog mailtjes dat ze zijn aangekomen.

Dat doet DHL dan netjes. TNT heb ik nog nooit 's avonds langs zien komen. Scheelt weer voor de mensen die overdag werken.

Hier in dit dorp komt dat niet voor :(
Gelukkig weet mijn postbode wat hij moet doen als ik niet thuis ben, dat is weer het voordeel van een dorp.

Ik krijg vrij veel berichten van DHL dat het pakketje bij de buren is afgeleverd. Ik ga er vanuit dat DHL dan een briefje in de bus doet.

Status
Niet open voor verdere reacties.