• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Groupbuy]Flessen (500 en 1000 ml.) + sprayers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Binnetie zei:
Het gaat wel aardig. Het op krukken lopen ben ik wel een beetje zat. Je kan niet even koffiepakken of even wat optillen. Alle pakketjes bijvoorbeeld verplaatsen heb ik moeten uitbesteden. De wond geneest wel slecht is vorige week gebleken. Ik belast mijn been nu ook nog niet, het heeft wat meer tijd nodig om te genezen.

Ik heb dat aan het begin van het jaar geprobeerd en uiteindelijk de senseo naast mijn stoel gezet :D
Maar ik had gelukkig maar 2 weken gips (gebroken teen) bij jou duurt het wat langer :sob:
Nog steeds sterkte :)^
 
Mark1986 zei:
Morgen is het de grote dag :-"
Dan komen alle klachten binnen!

Ik mis een fles/dop/sprayer!!!
Ik heb nog geen pakket binnen!!!
Mijn fles is gevuld met een gele sterk ruikende vloeistof!!!

Kill the binn! }:)w
 
Had ik jullie al verteld dat Dennis zijn beste vak op school de pauze was?

Nee het was echt een puinhoop in huis. Overal dozen, flessen, dopjes etc. Alles is zo goed mogelijk nagekeken. Dit is alleen niet mijn dagelijkse werk.
 
En daarom heb ik bin maar dubbel gechecked :p
alle dozen nog ff open gehad en er een oog in geworpen voordat ik ze dicht plakten!

Ga er vanuit dat die dozen die toen weg gingen geen fouten bevatten!

Klachtenlijn:
0906-268459 (3.20p/minuut)
 
Binnetie zei:
Jou pakketje is donderdag verzonden, maar voor de bezorging maakt het niets uit want ze zijn vrijdag allemaal naar het distributiecentrum gebracht. De lading van woensdag heeft gewoon 2 dagen in een dierenwinkel gelegen }:)w

Is helemaal goed hoor, ik wacht geduldig af op mijn pakje. Bedankt en beterschap nog :-"
 
@Soepergrover, je hebt er voor gezorgt dat mijn dag nu al niet meer stuk kan haha. Scherpe grap!
@Sander, dankjewel. Volgende week weer proberen te werken. Het is allemaal wel vervelend met je pootje telkens omhoog iets te moeten doen. Dat is voor een uurtje wel fijn, maar daarna ga je toch weer draaien.
 
Ja je bent de eerste van de pakketzendingen. Toch zijn de bezorgtijden anders dan DHL zegt. Ze bezorgen normaal geproken tussen 12.00 en 18.00 uur.
 
Ik heb hem op m'n werk laten bezorgen. Daar hanteert elke pakketdienst een vroeger bezorgschema. Daar hoef je meestal niet om 18.00 u aan te komen met je pakketje..... :weetniet
Wat ze aan jou hebben doorgegeven is het bezorgschema voor particulieren.
 
Hier is het net andersom, op mijn werk komen de pakketten altijd 's middags en hier thuis ontvang ik ze juist 's morgens (TNT, GLS, Selektvracht). Afijn... je hebt je pakketje, nu is het afwachten op een 'Show your filled bottles' topic :ja
 
Hey Bin,
Pakketje net ontvangen en ben er erg blij mee.
Je hebt er inderdaad iets "moois" van gemaakt! :D

Hartelijk dank vanuit Zoetermeer.
 
Bin,

Vijf minuten geleden mijn pakketje mogen ontvangen:party: Ziet er keurig uit kerel! Nogmaals hartelijk bedankt voor al je inspanningen.:)^
 
Thuis belde net op naar mijn werk, pakketje is ebzorgd bij de buren.
Ik heb dus nog geen blik kunnen werpen maar de doos is er :)^
 
Numero 43 is gearriveerd !
Nogmaals mijn dank aan zowel Binnetie voor het opzetten en uitvoeren van de GB,
tevens ook dank aan Dennis121 voor het bijstaan tijdens de gipsperiode !
 
Nummer 15 is ook binnen!

Thanks Bin, super geregeld allemaal. En Dennis121 ook bedankt voor de hulp aan Bin.

Heeft trouwens iemand ook een "best practice" voor het op lengte maken van de sprayers in de 500ml flesjes?
Is het beter om ze iets langer te houden zodat ze schuin gaan, of moeten je precies op lengte?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.