• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Groupbuy]Flessen (500 en 1000 ml.) + sprayers

Status
Niet open voor verdere reacties.
veenbesje zei:
Hoi Bin

Leuk dat je gisteren de flesjes met sprayers kon brengen wordt zeer gewaardeerd.:)^ BEDANKT

Graag gedaan! Zo tref je nog eens mededetailers, ik ben benieuwd naar je Smartwax producten om eens te bekijken.
 
:p
Sorry, Bin. Niet boos worden.
Ik realiseer mij dat ik vergeten ben om de 7 euri over te maken.
Gaat ik vanavond nog overmaken.

w^^w
 
Heb je al een pakketje binnen Reny? Dan kan ik het binnenkort eens op komen halen. :cool:

Hoe gaat het nu met je, Bin?
 
Het toeval is dat ik morgen vrij ben, dus kan mooi de bezorger opwachten:) M´n winkelwagentje is al gevuld met een aantal gallonverpakkingen:-b
 
BMW4Life zei:
Heb je al een pakketje binnen Reny? Dan kan ik het binnenkort eens op komen halen. :cool:

Hoe gaat het nu met je, Bin?
Het gaat wel aardig. Het op krukken lopen ben ik wel een beetje zat. Je kan niet even koffiepakken of even wat optillen. Alle pakketjes bijvoorbeeld verplaatsen heb ik moeten uitbesteden. De wond geneest wel slecht is vorige week gebleken. Ik belast mijn been nu ook nog niet, het heeft wat meer tijd nodig om te genezen.
 
Binnetie zei:
Het gaat wel aardig. Het op krukken lopen ben ik wel een beetje zat. Je kan niet even koffiepakken of even wat optillen. Alle pakketjes bijvoorbeeld verplaatsen heb ik moeten uitbesteden. De wond geneesd wel slecht is vorige week gebleken. Ik belast mijn been nu ook nog niet, het heeft wat meer tijd nodig om te genezen.

Klinkt zwaar man. Heel veel sterkte. Hopelijk ben je snel weer bij kracht. :cool:
 
De Poorboys APC voor gewoon, en de aanbieding voor in de Extractor.
Ben een Hollander met een paar jaar zeeuwse historie, dus zuunig ;)

Hans
 
redcat ex-zeeuw strak man!!!!dat zuunige kan je bij jou ook wel in de kast hangen(sample sn shampoo)
 
Die aanbieding gebruik ik niet zoveel, alleen voor de vloer (grindvloer) dan doe ik een dopje in de extractor. Voor interieur voor een auto gebruik ik APC+ in een sprayfles 1:15 of bij vieze vlekken 1:7. Spray ik de bekleding mee in. Even inwerken met de paardehaarborstel en dan extraheren met de extractor met gewoon water erin. Dan houd je de minste zeepresten achter.
De APC+ was toen goedkoper dan de gewone APC van PB, en toen deed ik nog een fluts bij de extractor in. Je verbuik gaat dan omhoog. Daarom heb ik besloten alleen in een sprayflesje te gebruiken en daar de bekleding mee in te sprayen.
 
Ook hier even een vraag van mij, zat mijn pakketje toevallig ook bij de verzending van woensdag?

Ik hoor het graag van je, kan ik mijn winkelwagentje ook legen .... maar dan bij de kassa :D
 
Jou pakketje is donderdag verzonden, maar voor de bezorging maakt het niets uit want ze zijn vrijdag allemaal naar het distributiecentrum gebracht. De lading van woensdag heeft gewoon 2 dagen in een dierenwinkel gelegen }:)w
 
Status
Niet open voor verdere reacties.