• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Groupbuy]Flessen (500 en 1000 ml.) + sprayers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Starck zei:
Oeh spannend! Ik zie weer een bestelling aankomen om de flesjes goed te vullen :D
Ik heb Tim beloofd dat jullie de flessen alleen vullen met CC producten. Anders mag ik dit nooit meer van hem doen en beloofd hij me dat ik nooit meer een order geleverd zal krijgen :lol
 
Zijn er nog mensen die interesse hebben ik het volgende:
3x 1 liter of 6x 500 ml Valet Pro Snow Foam Combo, om de auto te foamen: 1 liter voor €6,00 of 500 ml voor €3,50

2x 100 ml Poorboys Trim Restorer (daar kan je een paar auto's mee doen of om te testen) €3,75 per 100 ml. verkocht

1x 500 ml of 2x 250 ml Poorboys World Luchtverfrisser Green Apple - heerlijke geur voor in je auto. 1x 500 ml kost €7,50 en 1x 250 ml €4,00 verkocht

Ben nu aan het inpakken en kan het zonodig zo meeversturen. PB me maar voor interesse. Omdat ik uit het noorden kom is het altijd moeilijk om iets te verkopen zonder verzendkosten te moeten rekenen. Ook al is het iets kleins.
 
Hoi Binetie,

Ik wil de Poorboys Trim Restorer wel eens uitproberen. Is het geschikt om mijn deurrubbers weer in goede conditie te krijgen? (zien er erg droog uit namelijk).
Als het mogelijk is om 100 ml of 200 ml in één van m'n bestelde flesjes te gieten en mee te sturen met de rest van mijn bestelling naar Mark1986 dan ga ik akkoord.
Zal ik het geld overmaken naar uw rekeningnr ?

gr,

Asch
 
DAMN!
wat een bult flessen was dat!! :O
in ieder geval een heel stel pakketten de deur uit gewerkt!
Morgen moet je de rest maar eem fixen jong :D
 
w^^w w^^w
Flessen14-102.jpg
 
ja sorry dat woord ken ik niet hah :-"
ik ben maar een simpele ziel!
Embargo staat niet in mijn boekje :roll
 
Mooie teaser Dennis... Nu zit ik helemaal steeds naar buiten te kijken of de TNT man er al is :D
 
Straks word het nog mooier :P
ga zo ff douchen en daarna naar de bruna stickers kopen en dan de gevulde flesjes showen :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.