• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Groupbuy]Flessen (500 en 1000 ml.) + sprayers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het getuigt van een prettig karakter dat je zo voor ons bezig bent terwijl je waarschijnlijk nu wel genoeg aan je hoofd hebt.
Bedankt :party:
 
@MK-us, bedankt voor je kaartje nog! Heb er erg om moeten lachen! :D :party:

@Ruud, ik denk dat je gelijk hebt. Ik heb alleen maar aardige mensen in mijn omgeving. Doe veel voor ze en als ik eens iets heb dan weet ik dat ik op hulp kan rekenen. De C1000 is gemobiliseerd, ze doen het graag omdat ik de mensen daar ook vaak genoeg uit de brand geholpen heb.

Zodra er mee nieuws is laat ik het weten!
 
Morgen gaat het mailtje de deur uit naar de leverancier voor het totaalbedrag. De dozen komen elke dag met een aantal hier binnen.

Omdat ik aan het opruimen ben en voorlopig niks op het gebied van detailing doe heb ik nog een paar spullen waar ik vanaf wil. Ik wilde het te koop zetten in het te koop forum, maar we zitten altijd met de verzendkosten.
Daar vraag ik aan de mensen die meedoen met de GB of ze nog iets willen overnemen, ik kan het met het pakketje mee versturen.

Het gaat om:

2x 1 liter of 4x 500 ml Meguiar's Professional Glass Cleaner Concentrate, ideaal om te gebruiken in de sprayflesjes: 1 liter voor €7,50 of 500 ml voor €4,00 (je doet er best lang mee) VERKOCHT

3x 1 liter of 6x 500 ml Valet Pro Snow Foam Combo, om de auto te foamen: 1 liter voor €6,00 of 500 ml voor €3,50

Laat me maar even weten via PB wie er eventueel belangstelling voor heeft.

Edit:
500 ml voor Dennis
500 ml voor Reny
1 liter voor Bas
 
Wie kan mij vertellen wat de 28 betekent en de 410 bij de omschrijving van halsmaat: 28/410.

Wat zijn dit voor maten?
 
Na wat heen en weer gebel met de leverancier is de bestelling vandaag officieel de deur uitgegaan en betaald. Ik had te maken met 2 verkopers die van elkaar niet het afleveradres wisten en dus geen actie ondernamen (het afleveradres had ik maandag al doorgegeven). Komt alles toch nog goed.

Met een beetje geluk komt de pallet dinsdag of woensdag binnen waarna ik kan gaan beginnen met inpakken en verzendklaar maken. De bedoeling was alles in 1x te verzenden maar ik denk dat ik dan even de kar van de buurman moet lenen. Eerst maar eens zien hoe het inpakken vergaat met een gipsen pootje.

Mensen die nog interesse hebben in snowfoam... laat u horen!
 
Goed bezig Bin !
Maar belangrijker: jeukt het gips al en er afgeknabbeld of ...
 
's Avonds wil het wel eens jeuken, maar nog niet zo erg dat ik er met breinaalden in moet. Ik heb voor de zekerheid wel van die spray besteld die je met een dun rietje onder het gips kunt spuiten tegen verkoeling. Beetje zo'n WD-40 busje :ja
 
Binnetie zei:
Zeau... ik ben weer thuis.
De operatie is goed gegaan. Ik heb een zeer zeldzame aandoening en daardoor ben ik al diverse keren onder het mes geweest.
Nu heb ik 6 weken gips en ben ik in elk geval de komende 2 weken nog thuis. Ondertussen heb ik oud-collegas's bij de C1000 gemobiliseerd om doze te regelen. Mijn zusje werkt daar als bijbaantje en gaat met de auto ipv de fiets om telkens wat dozen op te halen. Ik ben er nog wel wat nodig :p

Bijna iedereen heeft betaald, nog 2 mensen. Van Aschwin weet ik dat de betaling onderweg is. Ik zal de andere 2 nog een mailtje sturen met een herinnering. Ik wil dan maandag gaan bestellen.


Veel beterschap man:ja Buiten strijd zijn (en niet meer kunnen detailen) is inderdaad niet leuk.......ik kan er van mee spreken...hopelijk blijft het bij mij zonder operatie :confused:
 
*Update*
Vandaag met de leverancier overleg gehad wanneer de order geleverd zou worden. Ik weet niet hoe ze het doen maar zojuist stond er een grote vrachtwagen voor het huis met de order!

Pics
IMAG0541.jpg


IMAG0542.jpg


IMAG0545.jpg


Toen moest er worden uitgeladen en de pallet afgestapeld worden... op die momenten zie je toch de voordelen in dat je in het gips zit en niet zo heel veel kan uitrichten :cool:

Hier staat alles in de garage (achter de stapel liggen nog allerlei dozen).

IMAG0544.jpg


Ik ga beginnen met inpakken en houdt jullie op de hoogte.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.