• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Groupbuy]Flessen (500 en 1000 ml.) + sprayers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb nog geen bestellingen uit Belgie binnengekregen. Alleen mensen die misschien wel een paar flessen wilden bestellen. Maar nog geen officiele bestellingen. Ik had aangegeven of de Belgen onderling iets wilden regelen. Er was wel iemand die als afhaalpunt wilde fungeren (in Antwerpen).
 
De betalingen druppelen binnen, ik heb zojuist de sheet aangepast met de de betalingen die op mijn rekening staan.
 
Echt best veel flesjes als je het bekijkt...

460 500mlflessen+sprayers
134 1000mlflessen+sprayers

Dat is heel wat kunstof iig:-"
 
Even een kort bericht van de broer van Bin.
Bin is gisteren geopereerd, het lijkt allemaal goed gegaan. Hij heeft gips gekregen voor 6 weken.. Dit was zijn 16e operatie inmiddels dus hij is al wat gewend.
Morgen mag hij misschien weer naar huis. Mensen die hem een mailtje of bericht gestuurd hebben moeten nog even tot morgen wachten voor hij het kan beantwoorden.
 
broer van BIN,doe hem de groeten en een pakketje is op weg naar hem,vertel hem dat maar
 
@Broer van Binnetie: zeg maar, niet zeiken gewoon doorhobbelen met je luie donder :D

Morgen, overmorgen, volgende week lekker boeiend allemaal. Gewoon eerst maar even herstellen en dan verder; gezondheid gaat voor een beetje plastic zooi !
 
Wow 16de!? Veel sterkte in ieder geval, rust eerst maar even goed uit... De sprayers zie ik wel eens verschijnen :p
 
Acc_Focus zei:
dus dat is al 2... al iets interesanter maar nog niet voldoende(voor 10 flessen over en weer rijden? hmmm)

als dat doorgaat een afhaalpunt in Antwerpse (waar juist)
heb ik ook wel intresse in 5 van 500ml
 
Golf-classic zei:
als dat doorgaat een afhaalpunt in Antwerpse (waar juist)
heb ik ook wel intresse in 5 van 500ml
Ben bang dat je een dag of vijf te laat bent :rules
 
Sterkte Bin! Doe het rustig aan, ik zie de flessen vanzelf wel op de stoep belanden;)
De winter komt er toch weer aan...
 
Zeau... ik ben weer thuis.
De operatie is goed gegaan. Ik heb een zeer zeldzame aandoening en daardoor ben ik al diverse keren onder het mes geweest.
Nu heb ik 6 weken gips en ben ik in elk geval de komende 2 weken nog thuis. Ondertussen heb ik oud-collegas's bij de C1000 gemobiliseerd om doze te regelen. Mijn zusje werkt daar als bijbaantje en gaat met de auto ipv de fiets om telkens wat dozen op te halen. Ik ben er nog wel wat nodig :p

Bijna iedereen heeft betaald, nog 2 mensen. Van Aschwin weet ik dat de betaling onderweg is. Ik zal de andere 2 nog een mailtje sturen met een herinnering. Ik wil dan maandag gaan bestellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.