• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Groupbuy]Flessen (500 en 1000 ml.) + sprayers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Acc_Focus zei:
dus dat is al 2... al iets interesanter maar nog niet voldoende(voor 10 flessen over en weer rijden? hmmm)

Ik ben ook wel geinteresserd in 10x500ml.
10x1000ml.
5xdoseer dop.
5xlijm dop.
Maar wel afhalen in belgie,dus als er nog meer geinteresseerden zijn......
 
Ruud zei:
Ik wil graag meedoen met de groupbuy.
Wil je mij noteren voor 5 maal 500 ml en 3 * polytopsluiting.
Tevens per mail verzonden.
Doe hier ook maar 5 maal 1000 ml bij en totaal 5 * polytop.
Mail verzonden.
@GDK1952 wellicht kunnen wij delen in de verzendkosten.
Er zit ook een medekoper in Zwartewaal, die kan ook meedoen.

Eventueel kan ik e.e.a. ook in Zoetermeer of Berkel ophalen als de 'distributeur' daar het ermee eens is.
 
RedCat zei:
Inhoud / hoogte met dop / hoogte schouder / doorsnede

1l. / 24cm / 20cm /8 cm
500ml /21cm /18cm / 6,5cm

Bij benadering

Hans

Voordat we ons rijk rekenen wat betreft verzendkosten, een doos van 40*80 mag bij DHL geen 20 cm hoog zijn, want dan is het meer dan 60 liter.
Maximum hoogte wordt dan 18.75 cm en daar past dus veel minder in omdat de flessen niet naast elkaar kunnen staan.:-"
Bij TNT betaal je voor een doos van max 100*50*50 € 6.95. Misschien is dit lucratiever voor de mensen die groooote bestelingen hebben zoals de verzamel-bestellingen.:rules
 
Sorry allemaal, ben de afgelopen 2 dagen heel erg druk geweest en heb nog niet alle bestellingen van dit weekend verwerkt. Dat zal ik morgen even doen + een mailtje met de kosten en mijn rekeningnummer.
 
@Ruud, ik kom op afmetingen van 60x40x25 cm (dan kunnen ze staan) die mogen nog wel van DHL, de meeste mensen bestellen 5 a 10 flessen dus dat is voldoende. Voor de mensen die samendoen kijk ik het even aan. De meeste dozen bij de supermarkt zijn niet groter dan 60 cm (chipsdozen uitgezonder, die zijn niet stevig).
Het makkelijkste is als ik alle dozen in 1x weg kan brengen naar DHL i.p.v. DHL en naar TNT. Uit België komen nog niet echt bestellinge. Als ik via DHL naar 1 afhaalpunt 2 dozen moet sturen zit ik op 10 eu verzendkosten, als die gedeelt worden door bijv. 4 mensen dan komen we op 2,50 eu uit. Dat is iets meer dan 1 pilsje.
 
Vandaag APC aangeschaft. Alleen daarvoor al een paar flesjes nodig... :-"
Mailtje onderweg.
Bedankt :)^
 
Is het al bekend wie er in Zoetermeer het afhaaladres wil zijn? Dan kan ik de totaalkosten per deelnemer berekenen.
Wat ik ook kan doen is standaard bij iedereen de verzendkosten berekenen en deze later terug te boeken wanneer zendingen bij elkaar in kunnen.
 
Ruud zei:
Doe hier ook maar 5 maal 1000 ml bij en totaal 5 * polytop.
Mail verzonden.
@GDK1952 wellicht kunnen wij delen in de verzendkosten.
Er zit ook een medekoper in Zwartewaal, die kan ook meedoen.

Eventueel kan ik e.e.a. ook in Zoetermeer of Berkel ophalen als de 'distributeur' daar het ermee eens is.

Hey ruud weet niet ofdat wij samen kunnen doen dat ik het bij jouw op kom halen. ik woon in zwartewaal..
 
schippersss zei:
Hey ruud weet niet ofdat wij samen kunnen doen dat ik het bij jouw op kom halen. ik woon in zwartewaal..
Is goed.
Ik ga ook nog aan Guus (Spijkenisse) vragen of hij mee wil doen.
Ik heb reeds aan Leon1987 gevraagd of ik e.e.a. weer bij hem kan laten afleveren omdat ik daar dagelijks langskom.
Alleen wordt dat al met al dan wel een flinke stapel dozen voor hem
We krijgen die verzendkosten wel omlaag :D
 
Ruud zei:
Is goed.
Ik ga ook nog aan Guus (Spijkenisse) vragen of hij mee wil doen.
Ik heb reeds aan Leon1987 gevraagd of ik e.e.a. weer bij hem kan laten afleveren omdat ik daar dagelijks langskom.
Alleen wordt dat al met al dan wel een flinke stapel dozen voor hem
We krijgen die verzendkosten wel omlaag :D

Het mag best bij mij in Spijkenisse bezorgd worden.
Heeft voor mij geen voordeel als ik het b.v in Hellevoetsluis op moet halen.
 
Verzendadres = Afhaalpunt Binettie,

Kunnen jullie gelijk voor de inhoud van de flessen langs Carclean!
 
Mail verstuurd, en nu maar .................................wachten8-())
 
enkele dagen geleden ook een bestelling gemaild..

maar helaas nog niks gehoord,is het goed aangekomen?

mvg
Ferry
 
Tot wanneer loopt deze groupbuy?

Wellicht is het handig om een eind datum te prikken, dan weet men tot welk moment er besteld kan worden en vanaf wanneer je ze kunt gebruiken.

Ik twijfel nog, is meer toekomstgericht omdat ik een APC overweeg, maar nu al een consumenten varant heb die nog wel even mee gaat...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.