• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Groupbuy]Flessen (500 en 1000 ml.) + sprayers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dennis zit jullie zo wel lekker te maken, maar trek je er niks van aan. Dat zijn flessen die hij al heel lang heeft. De oude onruststoker :-"

Nu even serieus:
Vrijwel alle pakketten zijn ingepakt. DHL levert in principe de volgende dag af, maar ze hanteren zelf 2 a 3 dagen. De afhalers kunnen contact met me opnemen om een afspraak te maken voor het afhalen.

1 Persoon heb ik nooit meer wat van weergehoord qua bestelling, iedereen heeft keurig netjes betaald... waarvoor dank!

Zelf moet ik het toch nog wat rustiger aan doen. De wond geneesd niet goed en er komt wat troep uit. Dus ik zal na deze batch zending wat rust moeten nemen om te herstellen. Heb de afgelopen paar dagen mijn been niet hooggehouden.

Mocht er iets niet kloppen, neem dan even rechstreeks contact met mij op. Dan blijft het overzichtelijk. De maatbekers waren gratis, mocht je 1 maatbeker gekregen hebben i.p.v 2 dan hoop ik op je begrip.

Mijn dank gaat uit naar jullie geduld en vooral naar Dennis121. Hij heeft me gisteren geholpen en zonder hem was ik nu nog alles aan het tellen. Dus mensen van CC, als jullie voor een toekomstige vestiging in het Noorden nog een bekwame magazijnmedewerker zoeken... neem contact op met Dennis121. Hij zou mijn zusje zelfs nog inpakken als het moet!
 
Jammer zeg dat ik nu pas dit topic zie!!!

Mocht je nog met spulletjes blijven zitten dan hou ik me graag aanbevolen.
Ik kan wel wat sprayflessen gebruiken.
Eindelijk me eigen gagarebox!!!!!!!!

Beterschap toegewenst!!!
 
Graag gedaan! Als ik zo wat random tracktrace nummers bekijk is er nog geen 1 pakket afgeleverd van de serie die woensdag is verzonden. Valt me tegen van DHL. Lees ook dat maandag geen bezorg dag is. Dan komen de eerste pakketjes dinsdag binnen. Zijn ze bijna een week onderweg geweest. Of ze op zaterdag bezorgen vraag ik me nog af.
 
Binnetie zei:
Graag gedaan! Als ik zo wat random tracktrace nummers bekijk is er nog geen 1 pakket afgeleverd van de serie die woensdag is verzonden. Valt me tegen van DHL. Lees ook dat maandag geen bezorg dag is. Dan komen de eerste pakketjes dinsdag binnen. Zijn ze bijna een week onderweg geweest. Of ze op zaterdag bezorgen vraag ik me nog af.
Klopt.. ik zat vandaag ook in spanning te wachten op een pakketje.. Toch wel vreemd/slecht dat DHL daar bijna een week over doet. Lijkt me niet echt gebruikelijk. En de verzending is slechts alleen maar binnen NL, dus ik snap dat niet zo goed.
 
En gisteren pas opgehaald bij het DHL servicepoint. Hebben ze in dat kleine magazijntje 2 dagen om m'n pakketten moeten lopen, want het stond helemaal vol.
 
Het is blijkbaar dus niet voor niets dat Carclean geen pakketten meer via DHL laat verzenden.

ik heb ze helaas ook nog niet mogen ontvangen. Zal wel maandag worden dan, want vandaag leveren ze volgens mij niet. ik wacht het wel af.
 
Binnetie zei:
Lees ook dat maandag geen bezorg dag is. Dan komen de eerste pakketjes dinsdag binnen. Zijn ze bijna een week onderweg geweest. Of ze op zaterdag bezorgen vraag ik me nog af.

Maandag word het dus ook niet Marike!
Maar geduld is een schone zaak! net als detailen...
dus in principe moet iedereen dat hier wel hebben :D
 
CC verstuurde toch via GLS i.p.v. DHL? Heb altijd goeie ervaringen met ze, nu net weer een mindere dus. Met TNT worden de kosten ook gelijk hoger. Dan moet je al 16 eu betalen voor 5 flessen incl. verzenden. Uiteindelijk bestellen dan toch weer minder mensen. Ik heb ook het idee dat DHLfor you een andere tak is dan gewoon DHL. Want als je genoeg betaald kunnen ze het ook de volgende dag voor 9 uur 's ochtends al brengen.
 
Hier ook nog niks mogen ontvangen, maar.....wat in het vat zit, verzuurt niet.
 
Binnetie zei:
CC verstuurde toch via GLS i.p.v. DHL? Heb altijd goeie ervaringen met ze, nu net weer een mindere dus. Met TNT worden de kosten ook gelijk hoger. Dan moet je al 16 eu betalen voor 5 flessen incl. verzenden. Uiteindelijk bestellen dan toch weer minder mensen. Ik heb ook het idee dat DHLfor you een andere tak is dan gewoon DHL. Want als je genoeg betaald kunnen ze het ook de volgende dag voor 9 uur 's ochtends al brengen.


oh ja, het was inderdaad GLS. Nou, we wachten het wel af. het is niet dat ik erom verlegen zit hoor. Ik zie ze vanzelf wel verschijnen. Nogmaals bedankt voor het organiseren en afhandelen van de buy.
 
Graag gedaan. Ben al een beetje op zoek naar een nieuwe groupbuy. Tips kunnen via PM iets voor de wintermaanden ofzo haha.
 
Hoi Bin

Leuk dat je gisteren de flesjes met sprayers kon brengen wordt zeer gewaardeerd.:)^ BEDANKT
 
He Bin

Zou jij mij kunnen vertellen wanneer mijn pakket de deur is uit gegaan?? Wanneer zou
ik ze dan moeten verwachten, dinsdag.

Groeten Coen Cremers Deelnemer 21 geloof ik:-"
 
Je pakketje is woensdag verzonden en zal dinsdag denk ik bezorgd worden.

DHL bezorgt de pakketjes elke dag tussen 12.00 uur en 18.00 uur en in sommige gevallen ook nog tot 21.00 uur. Wat die gevallen zijn weer ik niet.
Na 2 pogingen kan het pakket bij een DHL Servicepoint worden opgehaald. Op een ander deel van de site stond na 4 pogingen, maar laat ik daar maar niet vanuit gaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.