• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Groupbuy]Flessen (500 en 1000 ml.) + sprayers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij mij zat er netjes een briefje in de deur Bin (met het adres waar het was afgeleverd)
 
Binnetie zei:
Ik krijg vrij veel berichten van DHL dat het pakketje bij de buren is afgeleverd. Ik ga er vanuit dat DHL dan een briefje in de bus doet.
nope dat doen ze dus nooit , althans bij mij hier in Den Haag.. heel raar horen ze wel te doen:sob: ..maar krijg vaak via de buren een pakket ook in dit geval geen briefje van DHL , TNT idem dito. Zijn ze gewoon te laks in geworden:!
 
Thanks mannen!
Helemaal super! Ik heb ze gisteren mogen ontvangen, in heuse Lays Sensations doos..

Zusje zit ziek thuis, dus ik ben er in ieder geval zeker van dat het altijd bezorgd wordt! Heb eigenlijk geen idee hoe laat het er stond..
 
Hier ook bezorgt door Select Vracht bij de buren (gelukkig maar anders had ik ze bij DHL op moeten halen).

Bedankt voor de GB Bin!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.