• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

groupbuy foam lans?

Er is vorig jaar al een groupbuy geweest, je kan niet verwachten dat overal een groupbuy van komt ze zijn al redelijk goedkoop in de winkel.
Heb je je speciaal geregistreerd om dit te kunnen vragen?
 
Koko zei:
Er is vorig jaar al een groupbuy geweest, je kan niet verwachten dat overal een groupbuy van komt ze zijn al redelijk goedkoop in de winkel.
Heb je je speciaal geregistreerd om dit te kunnen vragen?

Ja, vorig jaar was er heel veel response op die groupbuy, dus ik hoopte dat er misschien nog eentje zou komen... ik vind 80 euro niet bepaald goedkoop hoor.
 
Hoop er maar niet te hard op dat er nog snel zo eentje komt. Hij is pas geweest en de komende weken/maanden zal carclean het nog druk genoeg hebben met verhuizen, lancering van de pro900, ...
 
Tip:
Kijk regelmatig ff in de "te koop / verkoop" sectie..

Heb er al regelmatig voorbij zien komen voor rond de 50 euri's...
Is goede prijs die we ook via de groepsbuy kwijt waren.

Wel snel reageren, want de respons op dit forum is over het algemeen erg snel...:p
 
Een groupbuy voor de foamlances zal inderdaad niet op korte termijn komen. We proberen wel wat andere zaken op te zetten die interessant zijn.
 
Tim zei:
Een groupbuy voor de foamlances zal inderdaad niet op korte termijn komen. We proberen wel wat andere zaken op te zetten die interessant zijn.

Ja, zoals een Extractor zou top zijn....:ja
Afgelopen weekend die van Jeffrey geprobeerd en nu wil ik er ook een, detailen werkt verslavend :-" :grinning:
 
dachshound zei:
Tip:
Kijk regelmatig ff in de "te koop / verkoop" sectie..

Heb er al regelmatig voorbij zien komen voor rond de 50 euri's...
Is goede prijs die we ook via de groepsbuy kwijt waren.

Wel snel reageren, want de respons op dit forum is over het algemeen erg snel...:p

Ja dat heb ik gezien, maar het is al Kärcher wat de klok slaat, ik heb een Bosch Aquatak 1250 dus... Iig denk ik dat ik bij Autobrite zelf ga bestellen, beetje van profiteren dat de pond laag staat he.
 
Bon, vandaag is mijn Bosch Aquatak toegekomen, heb hem nog niet kunnen testen maar het kriebelt wel, hij staat nu te blinken op mijn kantoor tot de werkdag om is :)

Voor ik de autobrite foam HD lans bestel wou ik eerst zeker zijn of die Bosch-aansluiting wel gaat passen. Ik heb rap een fotootje genomen van de bijgeleverde flex-jet, en op het eerste zicht komt dit wel overeen met die bosch-connector van autobrite, toch?

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Ondertussen is de autobrite foamlans en het litertje super snow foam ook gearriveerd, en ik moet zeggen dat ik niet bepaald onder de indruk ben van het resultaat.
Ik heb een ratio gebruikte van 100ml ssf + 750ml warm water. Het schuim leek dik genoeg en bleef ook een paar minuten hangen, maar na het afspoelen was mijn Sharan nog even vuil als voorheen, ik kon het vuile stof zo met mijn vinger opvegen.
Ik had geen mirakels verwacht, maar toch iets beter dan dit, of is een foamlans gewoon hype en is de fun-factor belangrijker dan het resultaat? Of moest ik gewoon meer foam gebruiken?