• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[GroupBuy] Liter flessen IPA - Bestellen (pag 5 voor afnameopties checken!)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je Denis121 of Binettie hebt ge mailt(zie pag.4)
Dan krijg je een bevestigingsmail terug met de betalingsgegevens.
controleren + betalen:
De Groupbuy loopt nu al eventjes en we hebben het aantal behaald wat we wouden! (en zelfs MEER!)
Nu gaan we dan ook alles controleren, betalen en bestellen! Dus dan zou het nu wel snel gaan als het aan ons ligt!

Graag ook je gegevens in de mail vermelden als het verzonden moet worden!!!!


als je jou bestelling gecontroleerd hebt STUUR DAN EEN EMAIL naar:
denniswiebering [at] gmail.com
of
binjoachim [at] solcon.nl


Als je bestelling er niet tussen staat doe dan ook even een emailtje en dan zet ik je er ook nog even tussen!
Bestelling aanpassen is nog steeds mogelijk, een nieuwe bestelling plaatsen is OOK nog mogelijk, tot het moment dat we gaan bestellen!!

Hier staat de sheet met bestellingen!
Check het een Mail ons!


https://spreadsheets.goo...p;gid=0&output=html


Klein prijsaanpassing...
prijs is nu 5.50 Per Liter!
 
Even een update van deze kant!

Op 5 mensen na heeft iedereen zijn bestelling gecontroleerd!
alle 5 deze mensen heb ik een email verstuurd! dus hoop van hun zo spoedig mogelijk een antwoord te krijgen!!!

Sommige mensen hebben hun adresgegevens niet vermeld bij de optie Verzenden...
Zouden deze mensen alsnog hun adressgegevens willen mailen???

Verder is het nu even wachten op de betalingen! en als deze bijna allemaal binnen zijn zal er besteld worden!

We laten het weten zodra dit is!:cool:
 
Ik heb een tijdje geleden al geld overgemaakt naar Binnetie, maar ik zie in de spreadsheet dat ik nog niet betaald heb. Is het geld inmiddels binnen?
 
Naar aanleiding van bovenstaande post heb ik het spreadsheet ook gecontroleerd, ik heb ook betaald maar dat is niet nog niet verwerkt neem ik aan?
 
Voor mij geldt hetzelfde, al lang overgemaakt maar in de spreadsheet nog niet vermeld.
Mijn flessen worden meegenomen door Rény vanuit Lelystad
 
Als het goed is worden jouw flessen thuis gebracht in een glimmende bolide Michel :party:
 
al het geld word naar Bin zijn rekening overgemaakt.. en ik moet zeggen dat het een beetje trage bank is waar hij bij zit :p
Maar zal het hem is vragen straks!:rules
 
Mensen die wel al betaald hebben stuur me even een mailtje (klik op de e-mailbutton bij mijn naam) en vermeld even je rekening nummer en rekeninghouder. Sommige mensen maken met een andere naam het geld over en bij sommige is ook geen deelnemer nummer vermeldt. Dat zoekt lastig. Plus dat de SNS niet de allersnelste bank is.
 
Bijna alle betalingen zijn binnen informeerde Bin (laden) mij zonet!
Dus we gaan zo spoedig mogelijk de bestelling plaatsen!

Nu dit dichter bijkomt, komt de afname optie ook weer in het beeld...

we hebben nu 3 opties voor de mensen:

Ivm het laatste nieuws van alle bompakketen, brandbrieven en weet ik veel wat (onze BIN (laden) is goed actief zoals jullie zien!)
Kleven er wat risico's aan de afname opties:

Afname opties:
- Ophalen
- Lelystad (risico dat het niet aankomt en dat Bin Laden en Dennis op de voorpagina staan)
- verzenden (risico dat het niet aankomt en de DHL op de voorpagina komt)


Dus ik ga een mooi nummertjes apperaat voor me huis planten,
Iedereen mag een nummertje trekken en dan kan iedereen netjes 1 voor 1 de IPA komen ophalen!




*sidenote* ook is het risico dat de douane de naam Bin laden herkent bij de grensovergang, en dat onze brandbommen... uh ik bedoel onze IPA in beslag genomen word!
Zoals we al gezegd hadden in het begin is alles op eigen risico's en refunds doen we niet aan!


Mvg,
Ali Chemicalie:-"
oscar-bin-laden.jpg



PS.
Mochten dingen fout lopen, dan zijn bin en ik in een warm ver land! probeer GEEN contact met ons op te nemen!
Dit gaat je toch NIET lukken]d~^
 
Dennis121 zei:
PS.
Mochten dingen fout lopen, dan zijn bin en ik in een warm ver land! probeer GEEN contact met ons op te nemen!
Dit gaat je toch NIET lukken]d~^

:D :D :D

Ik zou ze toch al komen ophalen bij Bin........:cool:
 
Dus ik ga een mooi nummertjes apperaat voor me huis planten,
Iedereen mag een nummertje trekken en dan kan iedereen netjes 1 voor 1 de IPA komen ophalen!

Met het risico sarcasme en serieus door elkaar te halen.
Zijn er nu nog 3 opties om de flessen van jullie naar ons te krijgen (verzenden, afhalen en lelystad), of willen jullie dat iedereen het af komt halen?
 
Dit was 100% sarcasme ;)

iedereen heeft zijn/haar voorkeur al door gegeven en we weten dus hoe iedereen het wilt!
enige serieuze hieraan was dat bijna iedereen betaald heeft en er dit weekend gok ik besteld word!:rules
 
@mark1986, met een beetje geluk kunnen we het zaterdag thuis hebben.
@ronald mk1 cabrio, we hebben iets reserve besteld voor een de mensen die pas mee wllen doen op het moment de pakketjes allemaal verzonden zijn en omdat ik zelf nog niet helemaal weet hoeveel ik wil gaan gebruiken. Maak even onder je deelnemer nummer nog even 5,50 euro over.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.