• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[GroupBuy] Liter flessen IPA - Bestellen (pag 5 voor afnameopties checken!)

Status
Niet open voor verdere reacties.
martin245,wat niet weet wat niet deert man,waar maak je je druk om!!!
oke om je lijstje compleet te maken waar is gevaren klasse 8 dan...?????
 
Tut, tut......
Ik maak me nergens druk om.
Vraag: Mag DHL het spul vervoeren?
Antwoord van de site: Ja. Zie laatste antwoord Stimpy. (thnx, scheelt zoeken.)

Vwb je opmerking "Wat niet weet, wat niet deert": Leuk gevonden. Totdat de auto een ongeluk krijgt en de zooi brandend over de weg stroomt. Je wilt dan niet in Dennis z'n schoenen staan.

Oh, ja: Klasse 8 is corrosief / oxiderend.
 
Nou nou!
een hele discussie erover! DHL kan dit gewoon versturen en grote kwantiteiten worden niet verstuurd ivm verspreiden van de hoeveelheid IPA onder de deelnemers!
Dus dat gaat helemaal goed komen mensen!

Nu back ontopic? en wat posten als je IPA wil bestellen?
 
zuidwest10 zei:
martin245,wat niet weet wat niet deert man,waar maak je je druk om!!!
oke om je lijstje compleet te maken waar is gevaren klasse 8 dan...?????

Nog even off-topic... Ik heb dit vervoerd en heb er een certificaat voor gehaald, weet ook de boetes e.d. bij overtredingen van de ADR wetgeving en wie de boetes gaat krijgen, erg kort door de bocht die opmerking dus.
En klasse 8 zijn bijtende stoffen (zuren en basen), de lijst van DHL zijn de klasses van stoffen die met begeleidende papieren vervoerd moeten worden, staat de klasse daar niet in,dan hoef je die papieren er niet bij te leveren.
 
Even een kleine handrem:
ik kan er overheen hebben gelezen maar ik zie niet dat er van te voren overleg is geweest met het bedrijf welk bij dit forum toebehoort ? !
Nu heb er niks tegen een GB, maar heb ook gelezen dat CC in de ( nabije ? ) toekomst zelf IPA gaat verkopen, EN er nu een verkoop gaande is in strijd met de regelgeving.
Tim zei:
In het subforum 'Te koop / Gezocht' mogen alleen producten aangeboden worden die niet door de verkoper als (commeriële) handelsvoorraad zijn (in)gekocht of parallel geïmporteerd zijn. Bovendien mag het subforum alleen gebruikt worden door actieve klanten van Carclean.com.

Het is dus niet toegestaan om vanuit commerciëel oogpunt producten aan te bieden.

Wellicht denkt men:"waar bemoeit hij zich mee potjandikkie", ik vind persoonlijk dat het wel eerst nagevraagd moet worden eer men elke keer maar een GB opstart.

Is er overleg geweest ( of overheen gelezen ).... mijn excuses, anders vind ik dat het toch zeker wel dat er een goedkeuring moet komen
 
Hey Markus!

Vanuit CC is er een akkoord gegeven, we wouden hier ook een GB voor doeken doen maar deze is niet goed gekeurt!
Maar de IPA was prima dus daarna heb ik hier een topic van gemaakt!

Die medewerker met die mooie naam van CC heeft mij goedkeuring gemailed!
Ik had het niet in mijn beginpost gezet omdat deze gekopieerd is vanaf autodetailing...
Mijn excuses hiervoor!

Geen handrem doen! vriest al temet vast met die kou 's ochtends!
 
Ik doe mee met 2 liter. Maar... de komende 4 weken ben ik met vakantie. Dus mijn betaling moet deze week nog weg en anders wordt het iets later.

Overigens: Een top initiatief mannen!
 
Mochten jullie binnenkort een paddestoel boven Ruinen zien (via Hart van Nederland o.i.d.), dan mogen jullie er vanuit gaan dat er niet meer geleverd kan worden.
Demiwater opnemen in de GB is niet echt een optie ben ik achter. Echt korting kan ik niet bedingen + dat pakketen dan snel al zwaarder worden stel dat iemand 5 litter ipa en 5 liter demiwater bestellen. Ook geldt met demiwater als ik een vat koop en zelf verdeel over flessen, dat hier veel werk achter zit.
 
Soepergrover zei:
Demiwater heb ik hier voor 45 cent per liter.
Niet de moeite dus.
Daarom :ja

Overigens, het is denk ik beter even een lijstje te maken met mensen die willen bestellen net als met andere GB's.

Ik zal er even 1 maken, die jullie kunnen aanvullen.
 
1. Scenic, liters 1
2. Ctr-Asch, liters 1
3. Mark1986, liters 2
4. vectraroels, liters 5
5. Baseleg, liters 3 of 4
6. Martin, liters 2
7. Michel, liters 3
8. Reny, liters 2
9. Robbert, liters 2
10. Tamer, liters 2
11. Nicknameless, liters 2
12. Denno, liters 3

Geef ook even aan of je wilt verzenden.
 
1. Scenic, liters 1
2. Ctr-Asch, liters 1
3. Mark1986, liters 2
4. vectraroels, liters 5
5. Baseleg, liters 3 of 4
6. Martin, liters 2
7. Michel, liters 3
8. Reny, liters 2
9. Robbert, liters 2
10. Tamer, liters 2
11. Nicknameless, liters 2
12. Denno, liters 3
13. Bart, liters 2 verzenden

de GB mannen :)_[]
top iniatitief !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.