• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Groupbuy Universal Pad Washer: ze zijn binnen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
-Vanquish- zei:
Mooi gedaan Tim en weer 45 mensen gelukkig!

Is dat een beetje veilig te verzenden via TNT en blijven de verzendkosten gelijk? Anders maak ik er een tripje van richting carclean hoofdkwartier. :)

Tot nu toe nooit problemen gehad met verzending. Voor verzending zit er op de padwashers wel een kleine toeslag, vanwege het formaat.

Ophalen is altijd mogelijk!

Tim zei:
Tot nu toe nooit problemen gehad met verzending. Voor verzending zit er op de padwashers wel een kleine toeslag, vanwege het formaat.

Ophalen is altijd mogelijk!

Zit die sprai er trouwens bij of is dat appart?

Mss een leuk idé voor 's avonds wat te ontspannen (ophalen) ,zit dan net met Labo examens.

Oja zat er ook wat reinigings middel voor in de emmer bij ?

Dat is snel gegaan. Ik denk dat ik hem op kom halen als ze binnen zijn, tijd genoeg na 20 mei.

Echt waar? Ik denk dat ik toen CC nog niet had ontdekt

@Tim

Zou er eventueel in de nabije toekomst sprake kunnen zijn van een groupbuy betreffende de Dap500?

Er is nooit een groupbuy geweest van de DAP500, wel kregen de eerste 100 kopers er wat extra's bij zoals pads en een poorboy's product. Dat is alles.

Groupbuy is in de toekomst wellicht mogelijk, maar niet op korte termijn. We moeten even kijken hoe we dat gaan organiseren en welke voorwaarden hieraan hangen.

Ben dan wel benieuwd wie van de forummers nog geen DAP heeft. Volgens mij zijn de meesten inmiddels al voorzien.

Ben wel benieuwd tot hoever we zouden komen met een groupbuy van de DAP, er zijn er nu al 2 (inclusief mezelf)

hier nummer 4

vooruitbetalen wil ik wel, tenslotte wat je niet meer hebt kan je ook niet meer uitgeven.

hoe kan dat het beste gebeuren, zodat we hem niet 2x moeten betalen

Status
Niet open voor verdere reacties.