Is het niet beter om als groep, autoclub of wat dan ook dit buiten het forum met Tim te regelen. Weet dat LeonDriver vorig jaar voor seat-online & teamibiza.net een groepsaankoop heeft geregeld met een mooie korting van 20%. Dit staat ook netter, no offense naar iemand, maar vindt het redelijk zeurend over komen om overal maar een korting op te willen. De DAP500 is een top apparaat met een uitstekende prijs t.o.v. de concurrenten en voor €140,- ga je geen vergelijkende machine vinden (kom maar op met de G220 of DAS6 ). Moest dit ff kwijt :rollThegame1512 zei:Ben wel benieuwd tot hoever we zouden komen met een groupbuy van de DAP, er zijn er nu al 2 (inclusief mezelf)
276159 zei:Was zelf ook nog even aan het rondkijken wat ik er gelijk bij mee kon nemen, dus zal mijn bestelling ook met andere producten plaatsen.
Schiet mij alleen de vraag binnen. Als ik de padwasher selecteer in het winkelmandje samen met de andere producten en ik betaal via Ideal, dan betaal ik natuurlijk de normale prijs voor de padwasher, of kan ik gewoon de padwasher selecteren en dan de 'korting' zeg maar gebruiken om producten voor te bestellen? Was van plan om de padwasher toch in een bezoekje bij carclean op te gaan halen, dus kan daar ook afrekenen ineens, weet niet wat handiger is voor Tim? :roll
Is het niet beter om als groep, autoclub of wat dan ook dit buiten het forum met Tim te regelen. Weet dat LeonDriver vorig jaar voor seat-online & teamibiza.net een groepsaankoop heeft geregeld met een mooie korting van 20%. Dit staat ook netter, no offense naar iemand, maar vindt het redelijk zeurend over komen om overal maar een korting op te willen. De DAP500 is een top apparaat met een uitstekende prijs t.o.v. de concurrenten en voor €140,- ga je geen vergelijkende machine vinden (kom maar op met de G220 of DAS6 ). Moest dit ff kwijt :roll
Fluffy zei:Ergens gedurende het bestel/afrekenproces kun je de actiecode invoeren dus dan kun je gewoon via Ideal afrekenen.
Wat ik nog wel een handige optie zou vinden is als je bij de optie ophalen ook met Ideal zou kunnen betalen.
Sorry dat ik ontzettend off-topic ga, maar moet er toch even op reageren.Thegame1512 zei:Ja tuurlijk, maar ik zit niet echt bij een tjoening club oid, en aangezien er met de padwasher een soortgelijke acties was. Ik ga de DAP volgende maand hoe dan ook bestellen, vandaag is mijn ruit ingeslagen en de dader heeft ook wat mooie (gelukkig heel ondiepe) krasjes achtergelaten. Gelukkig was de auto leeg, alleen de kauwgom is spoorloos.......
B.K. zei:Tim ,als ik mij niet vergis kon je bij de leveringen van de DAP hem ook 's avonds komen ophalen ,of jullie hadden toen speciaal de shop open gehouden ?
Zou er nu ook niet zo'n mogelijkheid om op een vrijdagavond hem te komen ophalen ?
Ik begrijp ook dat jullie dan veel langer moeten daarblijven ,dus als het een belachelijk idéé is ,geen probleem