• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Groupbuy Universal Pad Washer: ze zijn binnen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
De vorige keer heb ik via internetbankieren bij omschrijving mijn klantnummer en het ordernummer opgegeven.
Dat is toen goed gegaan, dus zo doe ik het nu weer.

Moet je toch altijd doen ,je klantnummer en ordernummer bij de omschrijving zetten via online bankieren ? Ik doe het toch altijd :weetniet

Ik denk echt wel dat je geen 2 keer gaat moeten betalen hoor ,Tim zal er wel een oogje op houden.
Gewoon je bestelling plaatsen en betalen ,de padwasher is toch niet op voorraad dus ze kunnen hem pas verzenden van zodra hij er is.

Ik heb de storting trouwens gedaan :jippie

ok dat is een manier

maar ik wil waarschijnlijk tegen die tijd meer bestellen dan alleen de padwasher, maar wat weet ik nu nog niet.
is veel makkelijker om alles in 1 bestelling te doen vind ik.
misschien dan toch maar niet vooruitbetalen.

Was zelf ook nog even aan het rondkijken wat ik er gelijk bij mee kon nemen, dus zal mijn bestelling ook met andere producten plaatsen.

Schiet mij alleen de vraag binnen. Als ik de padwasher selecteer in het winkelmandje samen met de andere producten en ik betaal via Ideal, dan betaal ik natuurlijk de normale prijs voor de padwasher, of kan ik gewoon de padwasher selecteren en dan de 'korting' zeg maar gebruiken om producten voor te bestellen? Was van plan om de padwasher toch in een bezoekje bij carclean op te gaan halen, dus kan daar ook afrekenen ineens, weet niet wat handiger is voor Tim? :roll

Thegame1512 zei:
Ben wel benieuwd tot hoever we zouden komen met een groupbuy van de DAP, er zijn er nu al 2 (inclusief mezelf)
Is het niet beter om als groep, autoclub of wat dan ook dit buiten het forum met Tim te regelen. Weet dat LeonDriver vorig jaar voor seat-online & teamibiza.net een groepsaankoop heeft geregeld met een mooie korting van 20%. Dit staat ook netter, no offense naar iemand, maar vindt het redelijk zeurend over komen om overal maar een korting op te willen. De DAP500 is een top apparaat met een uitstekende prijs t.o.v. de concurrenten en voor €140,- ga je geen vergelijkende machine vinden (kom maar op met de G220 of DAS6 :lol ). Moest dit ff kwijt :roll

Ik heb hier de pad cleaner van XMT Pinnacle staan,.is deze ook te gebruiken icm de padwasher?

Ergens gedurende het bestel/afrekenproces kun je de actiecode invoeren dus dan kun je gewoon via Ideal afrekenen.
Wat ik nog wel een handige optie zou vinden is als je bij de optie ophalen ook met Ideal zou kunnen betalen.

276159 zei:
Was zelf ook nog even aan het rondkijken wat ik er gelijk bij mee kon nemen, dus zal mijn bestelling ook met andere producten plaatsen.

Schiet mij alleen de vraag binnen. Als ik de padwasher selecteer in het winkelmandje samen met de andere producten en ik betaal via Ideal, dan betaal ik natuurlijk de normale prijs voor de padwasher, of kan ik gewoon de padwasher selecteren en dan de 'korting' zeg maar gebruiken om producten voor te bestellen? Was van plan om de padwasher toch in een bezoekje bij carclean op te gaan halen, dus kan daar ook afrekenen ineens, weet niet wat handiger is voor Tim? :roll

Is het niet beter om als groep, autoclub of wat dan ook dit buiten het forum met Tim te regelen. Weet dat LeonDriver vorig jaar voor seat-online & teamibiza.net een groepsaankoop heeft geregeld met een mooie korting van 20%. Dit staat ook netter, no offense naar iemand, maar vindt het redelijk zeurend over komen om overal maar een korting op te willen. De DAP500 is een top apparaat met een uitstekende prijs t.o.v. de concurrenten en voor €140,- ga je geen vergelijkende machine vinden (kom maar op met de G220 of DAS6 :lol ). Moest dit ff kwijt :roll

Ja tuurlijk, maar ik zit niet echt bij een tjoening club oid, en aangezien er met de padwasher een soortgelijke acties was. Ik ga de DAP volgende maand hoe dan ook bestellen, vandaag is mijn ruit ingeslagen en de dader heeft ook wat mooie (gelukkig heel ondiepe) krasjes achtergelaten.]-0 ]-0 Gelukkig was de auto leeg, alleen de kauwgom is spoorloos.......:lol

Fluffy zei:
Ergens gedurende het bestel/afrekenproces kun je de actiecode invoeren dus dan kun je gewoon via Ideal afrekenen.
Wat ik nog wel een handige optie zou vinden is als je bij de optie ophalen ook met Ideal zou kunnen betalen.

Klopt, maar dan rekent hij wel de prijs zonder de korting, aangezien ik eigenlijk altijd gebruik maak van ideal betaal je dus in 1e instantie teveel. Vandaar mijn vraag, maar denk dat ik anders ff een mailtje of belletje doe, wat het makkelijkste is.

Thegame1512 zei:
Ja tuurlijk, maar ik zit niet echt bij een tjoening club oid, en aangezien er met de padwasher een soortgelijke acties was. Ik ga de DAP volgende maand hoe dan ook bestellen, vandaag is mijn ruit ingeslagen en de dader heeft ook wat mooie (gelukkig heel ondiepe) krasjes achtergelaten. Gelukkig was de auto leeg, alleen de kauwgom is spoorloos.......
Sorry dat ik ontzettend off-topic ga, maar moet er toch even op reageren.

Bedoelde ermee te zeggen dat het forum de laatste tijd onzettend overstelpt wordt met vragen omtrend kortingen en andere vragen richting Tim en het Carclean-team en hier is een forum in dele voor geschikt. Maar dit forum is neem ik aan voornamelijk bedoeld om vragen en oplossingen met elkaar te delen omtrent de producten en verwerking daarvan welke bij Carclean te koop zijn. Het lijkt mij netter om in overleg buiten het forum met Tim zulke dingen te bespreken.

Het voorbeeld van LeonDriver haalde ik aan, aangezien dat beide fora's zijn omtrent ibiza's en seats (en niet als bedoeld op tjoening/tuning, maar voor liefhebbers). Dit is een forum voor autopoets liefhebbers, en er zullen genoeg mensen zijn die dan gebruik willen maken van een eventuele groepsaankoop omtrent de DAP500 of andere producten. Om het forum daarom netjes te houden, kwam ik met de tip om dit netjes buiten het forum met Tim te regelen, en tzt dat een topic te openen met info over een groepsaankoop of korting.

Nogmaals no offense naar iemand toe, maar dit is enkel mijn mening en wilde die toch even kwijt.

Ben het er eigenlijk wel mee eens dat een groupbuy een initiatief moet zijn van een persoon en niet in dit geval van CC.

Deze zou dan in overleg met CC een animocheck op het forum kunnen plaatsen, waarna CC daar dan mee naar de fabrikant zou kunnen gaan.
Niet alleen gunstig voor de klant maar ook voor de omzet van CC (vaak wordt er naast het betreffende product nog meer bestelt toch).

neem nou de "Dikkie Dik" doeken,
en de "De knalgekke 'Hoera, de zure storing is opgelost' aanbieding!".

Wie heeft er nou niet naast deze aanbiedingen iets extra's gekocht? (ook al moest ie dat toch al hebben)

Tim ,als ik mij niet vergis kon je bij de leveringen van de DAP hem ook 's avonds komen ophalen ,of jullie hadden toen speciaal de shop open gehouden ?
Zou er nu ook niet zo'n mogelijkheid om op een vrijdagavond hem te komen ophalen ?
Ik begrijp ook dat jullie dan veel langer moeten daarblijven ,dus als het een belachelijk idéé is ,geen probleem ;-)

B.K. zei:
Tim ,als ik mij niet vergis kon je bij de leveringen van de DAP hem ook 's avonds komen ophalen ,of jullie hadden toen speciaal de shop open gehouden ?
Zou er nu ook niet zo'n mogelijkheid om op een vrijdagavond hem te komen ophalen ?
Ik begrijp ook dat jullie dan veel langer moeten daarblijven ,dus als het een belachelijk idéé is ,geen probleem ;-)

Ja hoor, we regelen wel een UPW ophaalavond! ;)

Voila, hier ook besteld en betaald!

@Tim: Ik heb bij commentaar gevraagd of jullie mijn bestelling op een donderdag zouden kunnen verzenden, da's geen probleem vermoed ik? ;-)

Wel leuk, heb er nog een kompressor pad en een potje Rimwax bij gedaan en met de verzendingskosten erbij is het nog altijd goedkoper dan de prijs van 1 padwasher zonder verzendingskosten! :-)^

Dat vond ik ook ,met wat extra spullen nog altijd goedkoper als enkel de pad washer :)

Als ik hem zelf ga halen ,kan ik daar nog altijd wat extra shopping doen $$)

Status
Niet open voor verdere reacties.