• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Groupbuy Universal Pad Washer: ze zijn binnen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor de mensen die niet kunnen we wachten is er morgenavond een ophaalavond vanaf 19.00 (7uur 's avonds).

We hebben genoeg koffie ;-)

Hej Tim,

Misschien is het handig dat je mijn bestelling inclusief de padwasher binnen laat t/m zaterdag!
Dan neem ik zaterdag tijdens de workshop wel de gehele bestelling mee?

Is voor mij handig en misschien is dat voor jullie ook handig?

Groeten,
Peter

Ai niet meer aan gedacht.
Regel het van het weekend, zit vanaf morgen weer in peize tot het weekend.
Heb je m'n mail nog gehad tim?

Ik ga me spaarvarken maar vast lief aankijken.

Zal vanavond ook richting het altijd zonnige, soms wat minder zonnige, bergschenhoek trekken.

Ze zijn zojuist binnengekomen. Ik raad iedereen aan die nog niet besteld heeft dit zo snel mogelijk te doen. De padwashers staan nu weer op de site en kunnen door andere mensen besteld worden. Dan vis je dus achter het net!

Mijne mag je opsturen incl de rest van de spulletjes naar het verzendadres in mijn profiel;)

We doen ons best om vandaag en morgen zoveel mogelijk de deur uit te doen.

Let op! Veel mensen hebben Snappy Clean besteld, maar Snappy komt pas eind volgende week weer beperkt binnen! Nu is er nog wat voorraad Cobra Quick Clenz, die heb ik hier en daar al omgeruild als het mogelijk was. Maar bepaalde orders staan nu dus op onvoldoende voorraad.

Mij maakt het niet veel het wat er bij zit snappy/cobra, zolang hij zaterdag maar in de kofferbak past :)

Snitser zei:
Mijne mag je opsturen incl de rest van de spulletjes naar het verzendadres in mijn profiel;)

Hij is onderweg; ondanks dat we vandaag 3 pallets tot het dak binnenkregen van Grit Guard en PB's, is het ons gewoon weer gelukt om alles de deur uit te doen dankzij onze inpakmasters Dennis en Tim ]d~^

Dus van iedereen die een bestelling had staan die uitleverbaar was (geen andere producten op "onvoldoende voorraad" en betaald), is de bestelling vandaag de deur uit gegaan. Je hebt dan als het goed is ook al je verzendbevestiging gekregen (of dat gebeurt zo nog).

Voor de ophalers: We zien jullie vanavond of in de komende tijd! We hebben hier een soort "Berlijnse Muur" van Padwashers voor jullie klaarstaan8-o

Status
Niet open voor verdere reacties.