Jeroen zei:Voor mij is het Hét inoviteits product van 2009 want mijn pappa begint mijn dap ook vaker stiekum in te pikken
SpeeDJ zei:@Al-X: Ik heb zo eens naar je order gekeken, en ik denk dat het wel een aardige doos zal zijn :ja
De producten gaan namelijk niet zo in de emmer als bij een gewone emmer; in de Padwasher passen hooguit een paar kleine dingetjes en dan houdt het wel op ben ik bang. Ik hoop dat je nu geen ruzie krijgt thuis :|~* ?!
Ik heb anders een order van je erin staan, niet betaald (half geannuleerd) met de kortingscode en het kortingsbedrag eraf?! Misschien niet goed gekeken?Berrie.eu zei:Ik probeerde net een padwasher te betalen met ideal, maar mijn aktiecode werkt niet? Er verandert anders niks aan de originele prijs van de padwasher? Of ben ik te laat:schaam
Bas zei:Ik kwam er achter dat dochterlief de cyber clean in beslag had genomen onder het mom van, OOOOOOooooooo leuk snotty potty (oid) :|~* :|~*
Gr. Bas
Tim zei:Niets zover ik weet. de code is eenmalig geldig, dus het wordt nu de overige producten los bestellen en betalen en de padwasher aan ons overmaken (met de korting eraf natuurlijk)