• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Groupbuy Universal Pad Washer: ze zijn binnen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
De huidige Groupbuy-prijzen gelden misschien niet meer, er zal waarschijnlijk opnieuw onderhandeld moeten worden.
Zoveel animo als bij de 1e groupbuy zal er nu niet zijn, heeft het dan zin om nog een groupbuy te starten.
 
De huidige groupbuyprijzen waren toch ook gekoppeld aan de afnamehoeveelheid?

En het discussiëren of het zin heeft om een nieuwe Groupbuy te starten ga ik niet voeren met iemand die al van de 1e groupbuy heeft geprofiteerd.....:D
 
Hier iemand die niet geprofiteerd heeft van de UPW groupbuy, maar het toch wel met alteaniels eens is. ]d~^
Waarom weer eenzelfde groupbuy? Waarom niet zoiets als een waterontharder/filter, waar ook behoorlijk veel animo voor was?
Voor zover je overigens van carclean kunt verwachten dat er maar weer overal groupbuys van moeten komen.
 
Soepergrover zei:
Zover je overigens van Carclean.com kunt verwachten dat er maar weer overal groupbuys van moeten komen.
Tuuuurlijk verwacht ik dat, gewoon alles voor de inkoopsprijs :-" ]d~^ :D
 
Soepergrover zei:
niet zoiets als een waterontharder/filter, waar ook behoorlijk veel animo voor was?

ontharders.... lijkt mij een steen goeie!

en indd, je kan niet overal een gb voor beginnen..

ik heb zelf de dap actie, en de foamlans mee genomen, en ben blij met de uitkomsten!
 
Zoals lexusfreak zegt, Nee heb je, ja kun je krijgen.
Ik ben geinterseerd in een padwasher, mijn vraag is dan ook gewoon als er een 2e groupbuy komt..

Tim gaf al aan, nu niet. Helaas.

Lijkt me dan ook verder klaar toch...
 
Wanneer komt er een groupbuy voor het hele Carclean assortiment?

Bij 10 potten Fuzion, een gratis Foam-on-a-stick oid......:D
 
Als er dan toch al een groupsbuy moet-mag- zal komen, zou ik mijn voorkeur uitspreken .voor een grotere detailerbag. Ik heb maar een kleine collectie en alle flesjes die ik nu heb past al niet in een autogeek.

Maar ja je kan niet verwachten dat er om de maand een groupbuy georganiseerd word. Of wel:-" :D
 
Je kan ook divers fora langsgaan, wordt meer dan genoeg aangeboden voor schappelijke prijzen.
Owkee, soms niet 100% vol of hagelnieuw maar maakt dat wat uit ?

Groupsbuy is mega, maar laten we wel even in ons achterhoofd houden dat we hier wel op een forum zitten van CarClean en geen onafhankelijke site ;)

Heb zelf nog nooit meegemaakt dat een winkel zo verschrikkelijk veel weggeeft.
Of het nu per per losse bestelling is of een actiecode of idd een groupsbuy, kijk eens wat Tim 'misloopt'( ja owkee, geeft vinger, neemt 2 handen als je de winkel binnenloopt HAHA ),
zoals ik al aangaf kan mij geen andere winkel voor mijn geest halen ! !
 
Je hebt helemaal gelijk... Ik heb ook al een aantal kerstpakketten van Carclean gekregen......:D
 
De vraag wordt een beetje verdraait.

Ik vroeg alleen als er ook een groupbuy kwam voor de padwasher.
Dit is een algemene vraag, vanwege ze het wel vaker doen.

Beetje vervelend als je 1 koopt, en in jan. komt er een groupbuy.

Carclean/tim doet idd. veel voor zijn klanten, dit waardeer ik ook zeker.

Nu moeten we niet gaan afdwalen en roepen dat iemand teveel wil, dat is hier niet aan de orde.
 
Zou deze actie nog eens een keer overgedaan kunnen worden :-"
 
Status
Niet open voor verdere reacties.