• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Groupbuy Universal Pad Washer: ze zijn binnen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
SpeeDJ zei:
Hij is onderweg; ondanks dat we vandaag 3 pallets tot het dak binnenkregen van Grit Guard en PB's, is het ons gewoon weer gelukt om alles de deur uit te doen dankzij onze inpakmasters Dennis en Tim ]d~^

Laten we onze Master Order Picker SpeeDJ niet vergeten he! :love

Ik kijk net bij mij order en zie hem op 'Verzending' staan, is ie nu verzonden of moet ik hem het toch afhalen?
Ik had namelijk voor het laatste gekozen maar als ie verzonden is maakt het niet uit.
Blijf ik vanavond lekker thuis voor de buis :-b

Zo, de gezellige "kroeggangers" :glaasje zijn inmiddels even een tochtje aan het maken in de buurt en daarna komen ze terug. Ook Fluffy heeft haar exemplaar al opgehaald onder begeleiding van haar pakezel :lol .

Er komt dus al weer een beetje zicht op het einde van onze Padwashermuur, zodat we weer kunnen lopen door het magazijn!

Iedereen die vanavond geweest is of nog gaat komen, en aan alle thuisblijvers: Bedankt voor jullie aankoop en heel veel plezier met de emmer ;)

Van mij issie onderweg :jippie

Ben benieuwd hoe m'n moeder reageert als er morgen wéér een pakketje van CarClean is :lol

Is het trouwens een groot pakket (en dan bedoel ik de Padwasher op zich), of is het net als met de Grit Guard emmers dat alles er in kon? Want in dat geval maakt dat het nog leuker voor morgen :-d

Nou begin er toch spijt van te krijgen dat ik niet meegedaan heb met de groespaankoop. Ach zo'n padwasher komt er nog wel eens.
Doe de kroeggangers daar de groeten van me!

Ach, dat zullen vast meerdere mensen hebben met bv. andere inkoopacties.

Voor mij is het Hét inoviteits product van 2009 want mijn pappa begint mijn dap ook vaker stiekum in te pikken, en hoe hij me pads schoonmaakt kan gewoon niet ]-0 Is gewoon onverantwoord, dus leer hem omgaan met die washer haha, hou ik ze tenminste schoon, en kunnen de pads veelste langer mee ook :-d

@Al-X: Ik heb zo eens naar je order gekeken, en ik denk dat het wel een aardige doos zal zijn :ja
De producten gaan namelijk niet zo in de emmer als bij een gewone emmer; in de Padwasher passen hooguit een paar kleine dingetjes en dan houdt het wel op ben ik bang. Ik hoop dat je nu geen ruzie krijgt thuis :|~* ?!

@ Rodders: Maak je geen zorgen, jouw tijd komt nog wel toch? Ik wou ze de groeten doen, maar volgens mij zijn ze meteen door naar huis gegaan nu ze terug zijn van hun tripje.

Groetjes allemaal en slaap lekker zo!|-)zzz

Iedereen weer bedankt voor de gezellige avond :o) !
Dit weekend lekker aan de slag met de nieuwe aanwinsten.

Dus van iedereen die een bestelling had staan die uitleverbaar was (geen andere producten op "onvoldoende voorraad" en betaald), is de bestelling vandaag de deur uit gegaan. Je hebt dan als het goed is ook al je verzendbevestiging gekregen (of dat gebeurt zo nog).

Voor de ophalers: We zien jullie vanavond of in de komende tijd! We hebben hier een soort "Berlijnse Muur" van Padwashers voor jullie klaarstaan8-o [/quote]

ik heb hem ook besteld en wilde ook dat die verzonden werd maar heb nog geen mailtje ofzo gehad
kan het dan zijn dat die morgen verstuurd gaat worden want kan ik zorgen dat er iemand thuis is
grtz tim
(heb met tim ook nog wat kleine spulletjes erbij besteld)

Wat is de status van je order?
Dit kan zien als je op Carclean.com inlogt en bij je orders kijkt.
Of heb je al gekeken.

status in behandeling en niet verzonden :(
maar hoop dat ie morgen danverzonden wordt kan ik in het weekend aan me auto beginnen

:jippie hij werkt prima

Ook uitstekend als 2e wasemmer, katvandeburenverzuipapparaat of als te gekke carnavalshoed...:party

Status
Niet open voor verdere reacties.