• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Groupbuy Universal Pad Washer: ze zijn binnen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jeroen zei:
Voor mij is het Hét inoviteits product van 2009 want mijn pappa begint mijn dap ook vaker stiekum in te pikken

Als mij papa dat doet bel ik de krant.
Hij geeft mij liever geld zodat ik het doe ;)
En voor die prijs die ik krijg doe ik het met alle plezier ;)

Denk dat er bij mij nu zo ongeveer een DHL wagen voor de deur staat die komt meestal tegen 13 : 00 uur
kan die mooi een briefje door de bus schuiven en de grote doos bij de overburen afleveren ;)
Zoals hij wel vakar doet ;)

Kan ik vanavond mooi me nieuwe interieur onder handen nemen ;)
 
Leuk kom je thuis denk je ja pakketje op halen
kijk je in de brieven bus

Pakketje word morgen opnieuw geprobeerd af te leveren :sob:
Volgendsmij stond er niet op dat het niet naar de buren mocht :S

Soms word je ook zo moe van die lui he

Kan ze nu al zeggen dan ben ik er weer niet :S
 
Kun je dan geen briefje ophangen of ze het bij nummer X af willen geven indien je niet thuis bent? Of zouden ze daar niet naar luisteren om veiligheidsredenen?

Iedereen veel plezier met zijn nieuwe aanwinst trouwens! :)^
 
Door het totaalbedrag zal het een verzekerde zending zijn geweest. Die mag alleen afgeleverd worden aan de geadresseerde!
 
Hmzzz das handig
Dan moet ik nog thuis zijn ook morgen tussen de middag.
Anders sturen ze hem nog weer terug naar CC zelf.

Hebben ze bij me luchtfilter ook al een keer gedaan :S
 
Dan kun je hem toch bij het postkantoor ophalen?
Of de winkel waar het postkantoor bij in zit.

Heb hem ook besteld, alleen weer een paar dingen vergeten of verkeerd besteld zie ik net }:)w
 
SpeeDJ zei:
@Al-X: Ik heb zo eens naar je order gekeken, en ik denk dat het wel een aardige doos zal zijn :ja
De producten gaan namelijk niet zo in de emmer als bij een gewone emmer; in de Padwasher passen hooguit een paar kleine dingetjes en dan houdt het wel op ben ik bang. Ik hoop dat je nu geen ruzie krijgt thuis :|~* ?!

Haha nee hoor, van die ruzie zal nog wel meevallen, eerder zoiets van "ach nee he, wéér een bestelling!" :grinning:
Maar zelfs dit bleek nog mee te vallen, moeders had niet verwacht dat er zoveel spul in zo'n relatief "kleine" doos kon :D

Dus van het weekend weer genoeg nieuwe dingen om te testen! :grinning:
 
Ook ontvangen, zoals gewoonlijk bedankt voor de goede service (en uiteraard de fijne groups buy). Ik kwam er achter dat dochterlief de cyber clean in beslag had genomen onder het mom van, OOOOOOooooooo leuk snotty potty (oid) :|~* :|~* Dat gaat inderdaad maar niet zomaar, het heeft wat overtuigingskracht gekost (oké, de belofte van een cadeautje) maar ik ben ondertussen weer de trotse eigenaar:grinning: :grinning:

Gr. Bas
 
Ik probeerde net een padwasher te betalen met ideal, maar mijn aktiecode werkt niet? Er verandert anders niks aan de originele prijs van de padwasher? Of ben ik te laat:schaam
 
Einddatum was einde van de maand, dus wellicht dat ik te laat ben. Was me totaal ontschoten:no
 
Berrie.eu zei:
Ik probeerde net een padwasher te betalen met ideal, maar mijn aktiecode werkt niet? Er verandert anders niks aan de originele prijs van de padwasher? Of ben ik te laat:schaam
Ik heb anders een order van je erin staan, niet betaald (half geannuleerd) met de kortingscode en het kortingsbedrag eraf?! Misschien niet goed gekeken?
 
Het klopt inderdaad dat ik de eerste keer de betaling geannuleerd had, want moest nog wat extra in het mandje gooien.

Hierna werkte de actiecode dus niet meer...:|

Wat kan ik hier aan doen Tim?:p
 
Niets zover ik weet. de code is eenmalig geldig, dus het wordt nu de overige producten los bestellen en betalen en de padwasher aan ons overmaken :) (met de korting eraf natuurlijk)
 
Tim zei:
Niets zover ik weet. de code is eenmalig geldig, dus het wordt nu de overige producten los bestellen en betalen en de padwasher aan ons overmaken :) (met de korting eraf natuurlijk)

Oke, toppie... De rest van de producten heb ik direct ge-ideal'd:grinning:
De padwasher maak ik dan gewoon over....alleen de betalingswijze op de order klopt dan niet meer.
 
Even een oud topic omhoog brengen.

Komt er toevallig nog een groupbuy ??

Ik weet niet als er meer mensen geinterseerd zijn ??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.