Jeroen zei:Voor mij is het Hét inoviteits product van 2009 want mijn pappa begint mijn dap ook vaker stiekum in te pikken
SpeeDJ zei:@Al-X: Ik heb zo eens naar je order gekeken, en ik denk dat het wel een aardige doos zal zijn :ja
De producten gaan namelijk niet zo in de emmer als bij een gewone emmer; in de Padwasher passen hooguit een paar kleine dingetjes en dan houdt het wel op ben ik bang. Ik hoop dat je nu geen ruzie krijgt thuis :|~* ?!
Ik heb anders een order van je erin staan, niet betaald (half geannuleerd) met de kortingscode en het kortingsbedrag eraf?! Misschien niet goed gekeken?Berrie.eu zei:Ik probeerde net een padwasher te betalen met ideal, maar mijn aktiecode werkt niet? Er verandert anders niks aan de originele prijs van de padwasher? Of ben ik te laat:schaam
Bas zei:Ik kwam er achter dat dochterlief de cyber clean in beslag had genomen onder het mom van, OOOOOOooooooo leuk snotty potty (oid) :|~* :|~*
Gr. Bas
Tim zei:Niets zover ik weet. de code is eenmalig geldig, dus het wordt nu de overige producten los bestellen en betalen en de padwasher aan ons overmaken(met de korting eraf natuurlijk)