• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gyeon cancoat 3 jaar oud

Wesdw

Detailing trainee
11 jun 2018
24
45
33
Hallo,

ik heb nog een fles gyeon cancoat staan die 3 jaar geleden voor het eerst is open gemaakt.
is deze nog te gebruiken of is het verstandiger om een nieuwe te kopen.
Alvast bedankt
 
Ongeopend is het 12 maanden houdbaar volgens de site, ik zou het eerst goed schudden en proberen op een klein stukje en indien mogelijk gewoon opmaken.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR en Wesdw
Best kans dat een deel van de solvent vervlogen is, mogelijk kristalvorming in de vloeistof, maar gewoon openen en kijken zou ik zeggen
 
  • Leuk
Reactions: Wesdw
Vloeistof lijkt nog goed zie een klein beetje schuim er op maar verders niks.
had op de site ook gezien 12 maanden maar vind het beetje zonde je haal toch 8 auto’s zeggen ze uit één fles en dat gebruik ik nooit in 8 maanden.
volgende keer probeer ik one of pure denk ik.
hierbij nog een foto van de fles.
 

Bijlagen

  • 2FFB8425-E370-4E67-B8CD-3D7A9AF44023.jpeg
    2FFB8425-E370-4E67-B8CD-3D7A9AF44023.jpeg
    149,3 KB · Weergaven: 80
  • EF1F1FA6-2C2A-4DA5-81C6-D8E574CAF779.jpeg
    EF1F1FA6-2C2A-4DA5-81C6-D8E574CAF779.jpeg
    151,9 KB · Weergaven: 80
Als die goed heeft dicht gezeten kun je het nog prima gebruiken. Ik heb op mijn Lexus ook cancoat gebruikt die ik anderhalf jaar daarvoor al had gebruikt voor mijn tt, en nu twee jaar later presteert het nog steeds prima op de Lexus.
 
Oke super ga ik hem gewoon gebruiken
weet iemand toevallig waar je lege flesjes kan halen zoals waar de gyeon trim in zit.
wilde daar wat cancoat in doen om op een pad te gebruiken.
ga van het weekend mijn wielen in de trim zetten en wilde hem aftoppen met cancoat.
dit leek mij het makkelijkste verdelen op een door midden geknipte disco rosso.
heb ooit een keer een vraag over gyeon rim geplaatst en toen zijden ze dat dit makkelijk aanbrengen was.
ook omdat het best lastige vergen zijn met veel spaken.
 
@Zrobb die moest ik hebben ja haha.
Ik kon niet op de naam komen haha.
heb er een besteld en als goed is morgen in huis dus zal het weekend is kijken.
als dit een beetje lukt denk ik dat ik bij de auto alles met een blokje en suede doekje aan breng om wat preciezer te kunnen werken.
 
Mits goed bewaard en goed afgesloten kan je hem nog prima gebruiken.
Alleen ik begrijp eerlijk gezegd niet zo goed, waarom je het alleen per 200ml kan kopen.
 
  • Leuk
Reactions: Wesdw
@Mark1986 snap ik ook niet.
100ml zou meer als genoeg zijn en zeker als die echt maar 2 jaar goed zou blijven na het openen zoals opgegeven door gyeon zelf.

Ik heb toch maar nieuwe coating besteld.
het is de nanolex si3d geworden.
Kwa prijs en standtijd een stuk goedkopen dan gyeon dus voor die prijs vind ik het nog het proberen waard.
zou deze je deze ook kunnen aftoppen met de gyeon cancoat en zo ja hoelang zou je daar mee moeten wachten?
Het lijkt me niet helemaal nodig omdat de standtijd van nanolex toch 2 jaar is maar goed heb de cancoat toch nog staan dus ja waarom niet
 
Zou niet weten of je Nanolex kan aftoppen met Gyeon. Zou ook niet weten waarom. Nanolex is opzich al erg goed is mijn ervaring na het te gebruiken vanaf uitbrengen ervan. Zelf doe ik wel op de met Nanolex behandelde auto’s af en toe een laagje Sifinish.
 
Had het staan vandaar.
maar goed dan hou ik het alleen bij de si3d.
zal bij mijn volgende bestelling de sifinish is mee bestellen om te proberen.
bedankt