Eelco;349990 zei:Alcantara zou ik zeker geen creme oid op smeren, lijkt me niet verstandig.
super, men vermoeden was al zoiets
da word dus met schoon water en een MF doek regelmatig reinigen
bedankt voor het antwoord
Eelco;349990 zei:Alcantara zou ik zeker geen creme oid op smeren, lijkt me niet verstandig.
nperdaen;349977 zei:... had nog een 1/4 van het flesje over waarna ik het gewoon weggooi
... 1/4 van het flesje over. (weggegooid) ...
Je bent minder tevreden over de gebruiksvriendelijkheid van View neem ik aan? Of presteert het product niet goed bij je in de regen?nperdaen;349977 zei:ben zeer tevreden van de trim maar van de view toch iets minder
trim: overal 1 laag behalve de trims in de voorbumper heb ik 2 lagen gedaan en had nog een 1/4 van het flesje over waarna ik het gewoon weggooi
rim: alles heeft 2 lagen gekregen met ruime cure tijd tussen twee lagen zowel de buitenkanten als de binnenkanten van de velgen zijn gedaan. hier had ik ook zo'n 1/4 van het flesje over. (weggegooid)
Tim;350009 zei:Je bent minder tevreden over de gebruiksvriendelijkheid van View neem ik aan? Of presteert het product niet goed bij je in de regen?
Weggooien is wellicht onnodig zonde, je kunt het makkelijk bewaren zoals RedCat aangeeft, maar het laat wel zien dat in jouw geval een combinatiesetje onvoldoende was geweest (dus totaal 30ml voor trims en bumpers). De filosofie van Gyeon is eigenlijk simpel: een product optimaliseren voor het doel én de klant liever met iets teveel aan de slag laten gaan dan met iets te weinig (want dat laatste is pas écht vervelend).
rikkie;350385 zei:Een product van Gyeon wat me heel erg handig lijkt.
https://www.Carclean.com/product/Gyeon/Q%C2%B2_CanCoat_300ml_Q2_CanCoat_300_102679
Alleen de vraag die ik mijzelf stelde was of het niet direct op de lak te spuiten valt en dat je het dan ''uitveegt'' en daarna met een schone doek na buft.
Quattro;350010 zei:Ik heb zelf ook de View aangebracht, en hoewel het niet het meest makkelijke product is dat ik heb gebruikt, komen de problemen van nperdaen mij niet bekend voor. Het product bevalt mij verder in gebruik ook goed, hoewel er na het wissen een fractie van een seconde er nog wel een waas te zien is.