vandaag mijn V40 nog eens extra onderhanden genomen na de trim en view qoating
foamen, wassen, Nanolex Washcoat x2, spoelen, drogen met Master Blaster, wax en interieur reineging
het effect van de trim en view waren goed zichtbaar
ben zeer tevreden van de trim maar van de view toch iets minder
vanmiddag moest ik nog enkele druppels die nog achter waren gebleven op de vensters verwijderen en ik deed dit met een Monello - Peluche Verde
wat ik dan kreeg op de vensters was te vergelijken met lijm die nog net niet opgedroogd is die je wegveegt, een zware veeg op het glas die erger en erger word naarmate je verder doet
met een ander MF doek met zeer fijne vezel heb ik ook het zelfde effect
heb het uiteindelijk terug goed gekregen door een MF doek nat te maken en de vegen terug te verwijderen
dit probleem had ik toch niet met de Flyby van carpro in den tijd
doe ik misschien iets verkeerd ik weet het niet maar heb naar mijn gedacht toch alle regels opgevolgd
de tire van gyeon is echt wel ook niet slecht, leuk aan te brengen en blijft zeer goed zitten
maakt mooi zwart en het water afstoting effect is ook echt zalig
de velgen zijn twee weken geleden gedaan met RIM
velgen gedemonteerd, nog eens zeer goed gereinigd al zijn het nieuwe eigenlijk, deed het om het boekje te volgen
het aanbrengen was echt gemakkelijk het uitbuffen ook
nu twee weken later is het echt zalig om je auto te wassen. met een Monello - Wheel Woolie zijn ze zo weer proper in een mum van tijd
trim: overal 1 laag behalve de trims in de voorbumper heb ik 2 lagen gedaan en had nog een 1/4 van het flesje over waarna ik het gewoon weggooi
rim: alles heeft 2 lagen gekregen met ruime cure tijd tussen twee lagen zowel de buitenkanten als de binnenkanten van de velgen zijn gedaan. hier had ik ook zo'n 1/4 van het flesje over. (weggegooid)
view: alle ruiten hebben ook twee lagen gekregen met verwarming in de auto om de ruiten niet te koud te hebben en om de curing zijn werk te laten doen
tussen de twee lagen is een ruimte gelaten van meer dan een uur
van dit product ben ik echt niet zo tevreden in vergelijking met de andere producten van het gyeon gamma, of ik doe iets verkeerd
durf voorlopig niet met ruiten reiniger te werken
------------------------------------------------------------------------------------------------
even tussendoor een offtopic
ik heb half leder half alcantara zetels
nu twijfel ik of je op het alcantara gedeelte ook met de Autoglym - Leather Care Balm mag werken
in principe zou het wel moeten kunnen aangezien alcantara ook een leder is alleen dat het iets meer absorbeert
dus ik heb eigenlijk wel schrik dat het iets te veel product gaat opnemen