• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gyeon Ceramic Quartz Coating

Eerst testen natuurlijk, maar ik heb er alle vertrouwen in.
 
Jeroen;340928 zei:
Echt heb ik maar 1 maar: het label lijkt verdacht veel op een bepaalde kabouter :D
Hahaha, dat was ook het eerste wat in mij opkwam toen ik de naam zag.

Ben benieuwd naar de eerste reviews.
 
Ik hoop stilletjes dat de Gyeon Q²M Prep ook in een grotere verpakking komt zoals de Eraser 1ltr of beter de gallon verpakking. Ik gebruik (drink zowat) het zeer regelmatig. O ja en zeker de Q² Trim. ben ik heel benieuwd naar:)^
 
De eerste aanmeldingen om Certified Gyeon Detailer te worden zijn al bij ons binnengekomen! :party:
1264474_1414280395454832_1478583853_o.jpg
 
Ik heb net de hele website even doorgespit, maar ik ben al verkocht :heart_eyes:
Vooral Vieuw en Tire zie ik wel zitten op kort termijn, de rest zal sowieso tot volgend jaar moeten wachten ivm de voorraad die ik in huis heb.
 
Heb al een aantal Show offs van detailers gezien op een ander detail forum (UK) en resultaten mogen er wezen!
 
Klopt het dat Carclean.com gaat samenwerken met waxit voor wat betreft de Benelux?

[mod]De prijzen van Swissvax bij een collega hebben niets te maken met dit topic of met Carclean.com[/mod]
 
Kunnen jullie mischien ook vertellen welke producten jullie van dit merk gaan leveren, bv ook de shampoo, clay?
 
Wij zijn de officiële distributeur voor Nederland geworden en we zullen daarom het gehele Gyeon assortiment gaan voeren. Dus ook de klei en de shampoo. :ja