• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gyeon Ceramic Quartz Coating

volgens mij kan de coating met de huidige temperaturen gewoonweg niet volledig uitharden.
Dus is zeker wel van invloed op de werking lijkt me.
 
Correct invloed op de werking. Tenminste de curetijd is nu ongeveer 3 weken met deze temperatuur. Tot die tijd zou je waterspotting kunnen krijgen.
 
Dat is niet fijn dan haha. Ik vind eigenlijk dat dit wel een puntje zou zijn wat in de handleiding terug zou moeten komen. Over werken in direct zonlicht/hoge temperaturen hebben ze het ook.
 
dat is heel juist
ik wist hier ook niet van
ik heb nu het gevoel dat al het werk dat ik de komende weken gehad heb om mijn vriendin haar auto te qoaten met cquarts uk om te oefenen tegen dat ik mijne volvo moet doen met mohs volgende maand als hij geleverd word allemaal voor niks is geweest aangezien het toen ver onder de 15° was





DivingDisaster;346824 zei:
Dat is niet fijn dan haha. Ik vind eigenlijk dat dit wel een puntje zou zijn wat in de handleiding terug zou moeten komen. Over werken in direct zonlicht/hoge temperaturen hebben ze het ook.
 
Tim;347201 zei:
De makkelijkste manier van coaten, gewoon vanuit een spuitbus:

wooooww
ik wist niet dat het voor gewone lak ook zou zijn
had ergens tegen gekomen dat dit voor matte lak en wraps zou zijn
allesinds zou de levensduur veel korter dan mohs en prime zijn?
 
nperdaen;347208 zei:
allesinds zou de levensduur veel korter dan mohs en prime zijn?
Ja de levensduur van Can Coat is korter dan Prime en MOHS, maar de beading en sheeting is weer beter.

Je kunt Can Coat dus heel goed gebruiken om PRIME of MOHS te toppen, zo krijg je een supercombinatie.
 
da klinkt super, dan beter eerst wa wachten tot begin volgend jaar voor onze aankomende Volvo V40 te doen
wa was de levertermijn nu weer?
 
Als Sonax polymeren gebruikt, zoals de naam al zegt, dan is het zeker niet te vergelijken met een siliciumdioxide coating. EXO zal dan wellicht meer in de buurt komen.
 
EXO is ook op basis van Sio2 zover ik weet, dus volgens mij aardig vergelijkbaar met de can coat :)
Ik heb de EXO nu op de Beetle, en dat bevalt uitermate goed!