• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gyeon coating applicator eenmalig te gebruiken?

Het wil ook zeer zeker met de grotere versie.
Ja, ik vind de kleine prettiger maar het is zeker te doen!
 
Die doe ik vaak om de applicator heen, en dan 2 kleine speldjes erin. Lichtjes omhoog (richting hand) gestoken
Veiliger is het om het doekje om de applicator heen te doen en deze vast te zetten met wat stukjes tape.

20161016_121509_zpswrditnqg.jpg
 
Dit topic via de zoekfunctie gevonden en bij deze is mijn vermoeden bevestigd : unamused:: de kleine applicator is niet los te verkrijgen. Ik heb nog een half flesje Gyeon One Evo (afkomstig uit een light box) ,waarvan ik dus de applicator reeds op een andere wagen heb gebruikt. De "normale" coating applicator die je wel los kan kopen vind ik bijzonder lomp en zal wel handig van pas komen op de grote platte oppervlakken (dak, bulk van de deuren, motorkap)... maar lijkt mij extreem onhandig op alle andere plaatsen. Het verschil is duidelijk zichtbaar in jouw foto.

Vreemde keuze van Gyeon toch?

Misschien dit alternatief eens proberen: https://www.carclean.com/nl/saver-applicator-mini.html

Deze heb ik nu zelf een paar keer gebruikt. Suede doekje eromheen en gaan. Absorberen niet veel coating .