• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

GYEON Detailing Day 2023

Abel

Writer of Bling
Medewerker
Tester of Bling
11 sep 2020
78
130
01-GYEONxCARCLEAN-DetailingDay-banner-1000x280px.png

ONTMOET HET GYEON-TEAM EN LEER MEER OVER AUTOVERZORGING

GYEON biedt in samenwerking met Carclean.com een unieke kans om te genieten van een dag vol detailkennis, demo's, Q&A’s en persoonlijk advies in een ontspannen en vriendelijke sfeer.

Wanneer?
Het evenement begint op 23 september 2023 om 10.00 uur. Het evenement eindigt rond 16.00 uur.

Waar?
Op het hoofdkantoor van Carclean.com - Huygensstraat 35, Berkel en Rodenrijs, 2652XK

Wie zal er zijn?
Zowel de experts van Carclean.com als het internationale team van GYEON zullen aanwezig zijn. Yves Heylen en Stef Bijnen beantwoorden al je product- en techniekvragen en geven demo's.

Wat is er nog meer te beleven?
Iedere deelnemer ontvangt een welkomstpakket van GYEON.
Gedurende de dag wordt er, geheel kosteloos, heerlijke pizza en koffie geserveerd.

Alleen op deze dag geldt een speciale aanbieding voor GYEON-producten: bij elke aankoop boven de € 50,- krijg je een Q²M WetCoat van 500 ml cadeau!

Prijs:
Het toegangsticket kost een symbolische € 9,95. Dit bedrag wordt volledig in mindering gebracht op je productaankoop tijdens het evenement.

Aanmelden:
Aanmelden kan HIER. We zien je graag op de 23e!

Bij slecht weer kan het evenement helaas niet doorgaan. Je ontvangt je toegangsbedrag dan terug. Als het evenement niet kan doorgaan, dan zullen we je daar kort vóór het evenement van op de hoogte stellen.
 
Ik zag het gisteren op de insta van GyeonNL. Baal echt dik dat ik niet kan. Favo shop, favo merk :confused:
 
  • Verdrietig
Reactions: Abel
Mijn vrouw moet werken, heb dus de kinderen.. als ik ze kwijt kan dan wil ik graag komen! Mooi dagje, beginnen om 0700u met de F1 Japan en daarna eventueel dit evenement :heart_eyes:
 
Zojuist aangemeld met vrouwlief en wat vrienden. Leuk dat dit georganiseerd wordt !

Klopt het dat er niet met iDeal betaald kan worden ?

IMG_2020.jpeg
 
Via de pc krijg ik wel een optie voor iDeal, via de telefoon krijg ik die optie niet te zien.
 
Het is idd Enkhuizen, hier zeggen we West-Friesland, officieel Noord Holland
Drachten naar Berkel en Rodenrijs is helaas sneller via de A6 en niet via de A7 richting Enkhuizen, dik een uur langer
@Nick Bakker
bedankt ieg ;)