Ik kom vanuit Reuver(limburg) die kant op. Kan eventueel wel carpoolen of iemand oppikken die kant op.
Favo merk .. favo shop... deze kon ik niet laten schieten
Favo merk .. favo shop... deze kon ik niet laten schieten
Nu toch maar kijken of ik ergens rondom Nootdorp een hotelletje kan pakken, dan kan ik de volgende dag vanuit daar gewoon in een kwartiertje bij Carclean zijn
Haha, ik ga gewoon alvast bij carclean voor de deur liggen .@DownstarNL, ik weet dan nog wel Leger des Heils opvanglocaties in Den Haag
@nicknameless had ik al even naar zitten kijken, maar 180 euro voor puur de overnachting voor mij alleen, vond ik wel aan de prijs. Met ontbijt zelfs 198,50. Bijna 200 euro om een nachtje te slapen om daarmee max 3 uur reistijd te besparen..
Zijn immers ook weer detailspullen die ik er de volgende dag van kan kopen hahah ..
Bekijk bijlage 164685
Mocht je nog niks hebben, check even bastion rijswijk. Die zijn vaak wel goed in de prijs@nicknameless had ik al even naar zitten kijken, maar 180 euro voor puur de overnachting voor mij alleen, vond ik wel aan de prijs. Met ontbijt zelfs 198,50. Bijna 200 euro om een nachtje te slapen om daarmee max 3 uur reistijd te besparen..
Zijn immers ook weer detailspullen die ik er de volgende dag van kan kopen hahah ..
Bekijk bijlage 164685