• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

GYEON Detailing Day 2023

Helaas moet ik deze aan me voorbij laten gaan. Ik had het super gaaf gevonden om Yves eens te ontmoeten. Hopelijk komt hij nog eens langs. Ik ben echt een groot fan van Gyeon, hele fijne producten.

Veel plezier allemaal!
 
En volgens mij heb ik zojuist het laatste plaatsje gekocht, en zijn we dus uitverkocht :grinning:!
Zat er lang over te twijfelen de afgelopen week, aangezien ik op 23 sep. een Mondhygiënist afspraak had staan. Maar deze dus afgezegd! Dat kan later natuurlijk ook en wilde nu nadat ik zag dat er nog 1 plek was, het toch niet mis lopen..

Verder ook omdat ik de avond/nacht ervoor een bruiloft hebt. Dat is toevallig in Nootdorp en ik woon zelf in omgeving Apeldoorn.
Dat is bijna 1,5 uur rijden heen, dan zou ik snachts weer terug moeten naar Apeldoorn ook weer anderhalf uur en dan de volgende dag weer naar Berkel en Rodenrijs a ook weer 1,5 uur..
Nu toch maar kijken of ik ergens rondom Nootdorp een hotelletje kan pakken, dan kan ik de volgende dag vanuit daar gewoon in een kwartiertje bij Carclean zijn :innocent:.



2023-09-12 23_13_58-NVIDIA GeForce Overlay DT.png
2023-09-12 23_14_12-NVIDIA GeForce Overlay DT.png
 
Laatst bewerkt:
Nu toch maar kijken of ik ergens rondom Nootdorp een hotelletje kan pakken, dan kan ik de volgende dag vanuit daar gewoon in een kwartiertje bij Carclean zijn

van der Valk in Nootdorp.
 
  • Leuk
Reactions: DownstarNL
@nicknameless had ik al even naar zitten kijken, maar 180 euro voor puur de overnachting voor mij alleen, vond ik wel aan de prijs. Met ontbijt zelfs 198,50. Bijna 200 euro om een nachtje te slapen om daarmee max 3 uur reistijd te besparen..
Zijn immers ook weer detailspullen die ik er de volgende dag van kan kopen hahah :)..

2023-09-13 10_22_31-NVIDIA GeForce Overlay DT.png
 
Ik wist helaas gisteren pas dat ik kon komen, daarvoor onzeker maar het event is uitverkocht. Mocht iemand verhinderd zijn dan neem ik graag het kaartje over tegen dezelfde prijs, mogelijk dat team carclean it kan overzetten .
 
@nicknameless had ik al even naar zitten kijken, maar 180 euro voor puur de overnachting voor mij alleen, vond ik wel aan de prijs. Met ontbijt zelfs 198,50. Bijna 200 euro om een nachtje te slapen om daarmee max 3 uur reistijd te besparen..
Zijn immers ook weer detailspullen die ik er de volgende dag van kan kopen hahah :)..

Bekijk bijlage 164685

Kijk dan eens bij NH Hotel, Gulden Tulip of Bastion Hotel in Zoetermeer..
 
@nicknameless had ik al even naar zitten kijken, maar 180 euro voor puur de overnachting voor mij alleen, vond ik wel aan de prijs. Met ontbijt zelfs 198,50. Bijna 200 euro om een nachtje te slapen om daarmee max 3 uur reistijd te besparen..
Zijn immers ook weer detailspullen die ik er de volgende dag van kan kopen hahah :)..

Bekijk bijlage 164685
Mocht je nog niks hebben, check even bastion rijswijk. Die zijn vaak wel goed in de prijs
 
Zal nu te laat zijn, maar misschien voor een volgende keer: ik zie bij het vliegveld (R'dam The hague) zelfs hotelovernachtingen bij Amrath en Fletcher voor rond de 70 euro per nacht.
 
  • Leuk
Reactions: Hardred