• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gyeon Prime

wabe

Detailing rookie
25 okt 2011
5
0
Dit weekend dus getracht Gyeon Prime aan te brengen...

auto gewassen, iron, klei, afgedroogd.. vervolgens behandeld met de DAP en toen Gyeon Prep...

vervolgens Gyeon Prime...


nu vandaag auto buitengezet en....allemaal vegen erop. Precies zoals ik gewreven heb.

Iemand een idee wat ik heb fout gedaan?
 
ik begin te denken dat de wagen nog een beetje vettig is/was van de DAP... ik denk dat de stap met de PREP niet ok is gedaan...

Ik denk de Gyeon Prime terug te verwijderen en opnieuw te beginnen...
 
ik heb de wagen gewassen vervolgens iron x en behandeld met klei

dan gedroogd en behandeld met de DAP en monello . Wagen is nieuw dus moest niet zo hard worden aangepakt.


Vervolgens Gyeon PREP en daarna 1 ste laag Prime.

3 uur later 2 de laag

en 12 uur later de wagen effe buiten gezet en toen is het me opgevallen.

De wagen heeft het niet overal maar op sommige plaatsen
 
Binnenkort wil ik de MOHS gaan aanbrengen, en ik wil het probleem uit dit topic voorkomen.
Alles in de handleiding etc. is mij duidelijk. Alleen hoe precies komt de tijd tussen aanbrengen en afnemen? Dat moet tussen de 30sec. en 5 minuten liggen volgens de beschrijving. Maar kan ik het ook zien? Wat gebeurt er als ik iets te lang of te kort wacht met afvegen? Dit punt is mij niet helemaal duidelijk. Ik ben bang als ik het fout doe, dat ik onherstelbare vegen o.i.d. overhoudt in de zon. (net als bij een wax die niet goed gecured is).

Mvg. Gerrit