Geen idee of er lak overheen zit,ik krijg de auto pas vrijdag.
Ik heb nu velgen die zijn gepoeder coat en dat bedoel ik dus met anders.
Geen idee of er lak overheen zit,ik krijg de auto pas vrijdag.
Hey Dennis,Ik heb een laag en dat gaat als de brandweer maar 2 lagen zou ook goed kunnen.
CanCoat kan maar ik zou niet weten waarom, de beading sheeting is al krankzinnig goed met Rim. Dan zou ik liever daar 2 laagjes van doen.
Is het niet wat vroeg om de zomervelgen alweer te coaten? De levensduur is >12 maanden / > 30.000 kilometer.Dag Dennis,
Kan het kwaad dat ik bijvoorbeeld in november alweer mijn zomervelgen twee lagen coating geef met het overschot van het flesje wat ik nu gebruikt heb of wacht ik beter tot in februari/maart hiermee? In het achterhoofd houdende dat ik ze wellicht weer begin april eronder leg. Die Q2rim zal dan nog niet slecht zijn zeker? kan in de koelkast bijvoorbeeld bewaard worden.
Die ervaring heb ik niet....Eerst nieuwe banden. Daarna schoonmaken, eventueel polijsten, ontvetten en dan coaten. Als je eerst gaat coaten en dan banden laat monteren, dan plakt het velglood niet of nauwelijks.
Als je het zou willen dan na een uur. Gezien dat al voorbij zou ik het nu niet meer doen. De kans op strepen en vlekken is groot en de hechting verre van optimaal. Eén laag zou sowieso al meer dan voldoende moeten zijn normaal gesproken.Vorige week woensdag nieuwe zwarte hoogglans velgen voorzien van één laag Gyeon Q2rim, vrijdag werden de banden erop gelegd en heb ze nu onder de wagen zitten.
Hoe lang moet ik nu wachten om ze te mogen voorzien van een tweede laag?
In deze wintermaanden gebruik ik regelmatig Nanolex Washcoat om de wagen te beschermen en ik doe de velgen er ook altijd bij.