• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gyeon - Q²M Woolie

unobarrenove

Detailing addict
6 aug 2010
68
65
Naar ik begrijp mag je de Gyeon - Q²M Woolie niet in de wasmachine doen maar alleen op de hand ( onder de kraan) mag wassen .
Wie weet hoe je de vieze plekken die ik er nu in heb zitten er weer uit krijgt. Hij is namelijk na 1 x gebruik al behoorlijk zwart geworden.

Wasmachine is geen knaller voor wollen mitts. Dit is ook een van de nadelen van een wollen mitt, ze zijn lastig te reinigen als ze vies worden. Vandaar dat ik een 2e mitt/spons gebruik voor de onderste helft van de auto die altijd viezer is dan daarboven.

Je kan het beste met een wolwasmiddel even met de hand wassen, niet te heet water!

Hoe krijg je die zo zwart dan?
Ik gebruik mijn Dodo juice Yeti al 3 jaar, en ziet er nog vrijwel als nieuw uit.
Spoel hem altijd na gebruik netjes af onder de kraan en verder niets.
Voor gebruik even borstelen en hij is weer ready to go :D

Mijn Q²M woolie gaat na elke wasbeurt de wasmachine in op wolprogramma, 40° en traag centrifugeren. Altijd proper en nog geen nadelen ondervonden. Mijn CarPro woolie ondergaat al meer dan twee jaar deze behandeling en die ziet er nog altijd als nieuw uit.