• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gyeon Quartz weekend - 25 & 26 augustus 2018

E

Etterual

Guest
25 & 26 augustus: GYEON quartz weekend!

Gyeon.png


Zaterdag 25 augustus ochtend: Gyeon Enthusiasts
Zaterdag 25 augustus middag: Gyeon Professionals

Zondag 26 augustus ochtend: Gyeon Enthusiasts
Zondag 26 augustus middag: Gyeon Professionals

In het weekend van 25 en 26 augustus organiseren we maar liefst vier clinics voor alle liefhebbers van Gyeon Quartz!

Samen met Jeremy en Yves van Gyeon wordt er een presentatie gegeven (deels in het Engels) met alle ins en outs omtrent de producten en worden uiteraard de diverse coatings behandeld. In de basis wordt er een training gegeven die voor iedereen geschikt is. Gyeon heeft haar consumentenassortiment verdeeld in de groepen Enthusiasts en Professionals. De middagclinic is voornamelijk afgestemd op de Professionals doelgroep. Iedereen is van harte welkom! Indien je al wat ervaring hebt met de Gyeon producten en coatings is deze clinic uitermate geschikt om aan deel te nemen!

De clinics zijn opgesplitst in een 'Enthusiast' en 'Professionals' clinic. De inhoud van de clinics is voor 75% gelijk. In de professionals training gaan we wat dieper in op de Syncro en Pure coating en worden de diverse polijstmiddelen ook behandeld.

De demodag zal een halve dag in beslag nemen en is inclusief lunch. Naast de demodag is er de mogelijkheid om aankopen te doen in de showroom. De showroom is alleen open voor de clinic deelnemers! Het programma ziet er als volgt uit:

09.00 – 09.15 Ontvangst bij Carclean.com met koffie/thee 13.00 – 13.30 Ontvangst bij Carclean.com met lunch
09.15 – 09.30 Welkom en introductie 13.30 – 13.45 Welkom en introductie
09.30 – 10.00 Presentatie door Gyeon Quartz 13.45 – 14.15 Presentatie door Gyeon Quartz
10.00 – 11.45 Praktijkmoment 14.15 – 16.00 Praktijkmoment
11.45 – 12.30 Behandeling assortiment + vraagmoment 16.00 – 16.45 Behandeling assortiment + vraagmoment
12.30 – 13.00 Lunch + gelegenheid tot aankopen 16.45 – 17.00 Afsluiting + gelegenheid tot aankopen

Er is een beperkt aantal plekken beschikbaar, wees er dus snel bij want VOL = VOL. Meer informatie over het Gyeon weekend kun je terugvinden via de volgende link: https://www.carclean.com/nl/clinics.html

16601751_1918094035087392_6012527966445395763_o.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb ingeschreven voor zaterdagmiddag... inschrijvingen gaan niet zo snel als ik verwacht had.
 
Ik twijfel ook. Enige 'coating' waar ik mee gewerkt heb is CanCoat, maar als ik de omschrijving van 'Professionals' zie en de ervaringen met Syncro die ik gelezen/gehoord heb (makkelijk aan te brengen) lijkt die vollediger te zijn t.o.v. enthusiasts.
 
Persoonlijk ben ik vooral nog op zoek naar praktische informatie (lees: uittesten) rond het aanbrengen van een coating (bv. Gyeon Mohs).
Welke sessie is in dat geval meeste geschikt voor mij? ;)
 
Beide clinics staan in het teken van praktijkmomenten! Globaal zal in de Enthusiast clinic de Cancoat, One, Pure, Mohs centraal staan. In de Professionals clinic zal de Pure, Mohs, Syncro en de polijstmiddelen centraler staan. Dus als je al wat meer ervaring hebt en meer wilt weten over voornamelijk de meerlaagse coatings dan is de Professionals geschikter. Indien je in het algemeen meer wilt testen omdat je bijna geen ervaring hebt dan is de Enthusiast clinic geschikt. :)
 
  • Leuk
Reactions: StijnV
Aankomend weekend is het zover!

De GYEON quartz Enthusiasts en Professionals clinics! Samen met Jeremy en Yves van Gyeon geven wij maar liefst vier clinics met alle ins en outs omtrent de producten en hiernaast worden uiteraard de diverse coatings behandeld.

Er zijn nog enkele plekken beschikbaar. Schrijf je snel in via de onderstaande link: https://www.carclean.com/nl/clinics.html

Gyeon.png