• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

GYEON SHOW 2021, 2-3 november 2021. Nieuwe producten en meer!

Dat gaat nog wel even duren vrees ik. Wel besteld maar zeevracht duurt gewoon erg lang tegenwoordig.
 
Als ik dit zo zie vraag ik me toch af of je het red met 30ml 1 auto te doen. Volgens mij gaat er gelijk al een half flesje op de applicator. En hij draagt geen beschermende handschoenen of masker?? Is dat niet meer nodig??

 
  • Leuk
Reactions: RoyR en MeganeRS
@schaef,

Ik vermoed dat de applicator meer product vast houd en deze beter afgeeft dan de bekende suède doekjes.

Het is altijd verstandig om PBM op te doen als je vaak met chemische en vluchtige producten werkt.
 
  • Leuk
Reactions: schaef
De labels op de fles liegen er nog steeds niet om @schaef het CMR logo staat er nog keurig op, dus een dampmasker is nog steeds de juiste PBM en voor binnen bittere noodzaak wat mij betreft. Of je moet bron-/puntafzuiging hebben, maar dat heb ik een detailer nog nooit met zich mee zien slepen.
 
  • Leuk
Reactions: schaef
Ik draag ook altijd een masker en handschoenen en de deur van de garage staat dan ook nog eens open.
 
Als ik dit zo zie vraag ik me toch af of je het red met 30ml 1 auto te doen. Volgens mij gaat er gelijk al een half flesje op de applicator. En hij draagt geen beschermende handschoenen of masker?? Is dat niet meer nodig??
Dat valt mij ook op bij allerlei video's op youtube. Bij vele merken waarvan ik denk: daar had ik ook wel handschoentjes bij aangetrokken zie je dat ook niet. Ik denk dat het minder fraai staat op een video. Ook bij details zie je gewoon dat mensen zonder gehoorbescherming binnen staan te polijsten. Dat gaat lang goed maar je gehoor gaat gewoon echt over een XX-aantal jaren naar zijn grootjes.

Blijf gezond verstand gebruiken. Sta je een keertje te coaten dan is een open deur prima. Doe je dat op regelmatige basis dan is investeren in persoonlijke bescherming gewoon een must.
 
  • Leuk
Reactions: schaef
Johan geeft het goede voorbeeld met handschoentjes aan.


200.gif
 
  • Leuk
Reactions: SlomeDuikelaar
Yves Heylen, van Gyeon België ( ?? ) geeft zelf aan in zijn Instagram story dat hij zeker geen rolmodel/voorbeeld is en handschoenen moet dragen.
Was voor einde vorig jaar bij Vlaamse detailfirma waar Yves uitleg en demo gaf van coatings (jammer genoeg enkel Gyeon, wat ik snap langs ene kant) en daar haalde hij dit nog eens aan ook, draag handschoenen.