• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gyeon Syncro Coating

detailing time

Detailing addict
13 nov 2017
93
53
28
Rotselaar
Hallo iedereen,

Ik heb de Gyeon Syncro coating aangebracht op mijn wagen.
Nu wou ik hier toch een kleine reactie over achterlaten.
Ik heb in het verleden al een andere coating aangebracht en moet zeggen dat deze coating een heel ander blik bezorgde op het aanbrengen van een coating.
Dit was zo makkelijk en ging een keer vanzelf.
Ik heb zowel de MOHS, SKIN als CURE aangebracht op de wagen.
Willen jullie zien hoe ik het heb aangepakt en wat het resultaat is dan heb ik nog een video voor jullie.
 
knap! welke combi heb je gebruikt voor te corrigeren? heb namelijk hetzelfde zwart op mijn Clio, mijne komt wel uit een andere fabriek dus kan deze wel harder zijn ik heb de hele monello lijn en medium cut en super finish van mezerna. uiteraard zal ik wel een testspot maken maar dan heb ik al een idee ;)
 
  • Leuk
Reactions: detailing time
Heb de menzerna 400 gebruikt en afgewerkt met de menzerna 3500 gaf voor mij een mooi resultaat. Ja deze zwarte lak is heel zacht en een kant is herspoten daar is het nog zachter dus echt ... Heb de oranje en witte pad van cg gebruikt en de gele van rupes. wel heel mooi resultaat
 
Laatst bewerkt door een moderator: