• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gyeon Trim hecht niet

Ik denk dat het best lastig is om dit van de trims te verwijderen (al het zal het slijten in de tijd). Van de carrosserie verwijderen is polijsten de beste optie maar dat lukt op kunststof niet. Een andere dressing eroverheen aanbrengen zal waarschijnlijk niet hechten op de coating. Misschien kun je nog op een stukje proberen om wat Trim opnieuw aan te brengen?
@XanderV1
Slijten duurt heeeel lang. (Melamine sponsje vind ik ook geen succes)
Opnieuw aanbrengen kan maar het wordt nooit zo “mooi” /diep zwart als de 1e keer.
Trim trekt ook in het kunststof en dat maakt ook dat een dressing niet meer hecht/werkt.
Ik heb eerder van die vlekken gezien in het met Trim behandelde kunststof maar dat was toen Trim op het einde liep bij die auto en ik weet nu niet of dat is weggegaan na her applicatie. (Ik gok van niet)

Trim = leuk voor koplampen of evt nog kunststof wat je kan vervangen zoals ruitenwissers maar op de andere kunststofdelen ga ik het elk geval nooit meer gebruiken.
 
  • Leuk
Reactions: Riez
Nee die les heb ik nu ook wel geleerd poh! De gyeon trim was nog niet op, heb nog staan zelfs. Omdat het zo allemachtig veel kunststof is had ik de hoop om het op deze manier langer behandeld te kunnen krijgen maar dat heeft slecht uitgepakt helaas.