• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gyeon view Q2

@Quantoxx nee staat alleen globale info, niet precies de hoeveelheid je aan moet brengen op het doekje.
Heb steeds een soort streepje getrokken. Maar vermoed dat het te veel is...

Vooral belangrijk dat ik die dosering onder de knie krijg, want wil in het voorjaar mohs op me auto gaan zetten!
Misschien dat @Zluytr me hier bij kan helpen?
 
Met View raden ze volgens mij aan om zoveel mogelijk van het spul op je ruit te krijgen, als het even kan in meerdere lagen. Je kan dus niet echt te veel gebruiken.
 
  • Leuk
Reactions: Jordyboy1992
Bedankt voor je reactie @Jansen heb nog eens goed gelezen en inderaad is het de bedoeling dat je een heel flesje repel gebruik voor de voorruit en 2 voorramen. Dus ik heb zelfs te weinig gebruikt! Maar beter te weinig als te veel haha! Nu zal de standtijd wat minder zijn, maar het werkt in iedergeval super goed!
 
View is 1 van de weinige Gyeon coatings die ik nog nooit gesmeerd heb.

Voor de ruiten gebruikt ik Nanolex, en daar ben ik tevreden over dat ik View niet geprobeerd heb.

Over de dosering van de Mohs moet je jezelf echt niet druk maken.. als je het 1maal doet heb je snel genoeg door of je het goed doet of niet.

Alles wat je te veel aanbrengt, neem je weer af met de doek. En Mohs neemt het makkelijkste af van alle coatings die ik tot nu heb gesmeerd, dus dat moet goed komen.
 
  • Leuk
Reactions: Jordyboy1992
Bedankt voor je reactie, was ondertussen achter hoe de view aangebracht moet worden.
Van doen leert men zeggen ze dan hehe.

Aah goed om te horen, maar ik schrok even hoeveel view ik gebruikte.. dacht als dit ook zo gaat met mohs dan ben ik snel door me 30ml heen. Maar die moet ik dus duidelijk veel minder gebruiken!
 
In de reviews van View staat een opmerking van iemand dat één flesje View op moet gaan aan de voorruit en de twee voorste zijruiten. :D (Volgens die persoon is dat wat er in de handleiding toen stond)
 
  • Leuk
Reactions: Jordyboy1992
Idd @Quantoxx klopt helemaal! Heb er overheen gelezen. Heb dus zelfs te weinig gebruikt! Maar ik geloof het wel, ga gewoon kijken hoe de standtijd is. Kan ik in het vervolg nog kijken of ik beter wel alles gebruik voor voorruit en 2 voorste ramen! Thanks voor je reactie
 
  • Leuk
Reactions: Quantoxx
Ik weet niet of van 2019 naar 2022 veel veranderd is in dit product? Voor nu begrijp van de huidige verhalen en reviews en professionals op Youtube dat je alle ruiten van de auto (voorraam, alle zijruiten en achterruit) 2x moet kunnen doen en daarna het flesje opmaken aan je voorruit en zoveel mogelijk lagen kan stapelen. Liever meer lagen dan 1 dikke laag. Maar per laag ook weer niet te weinig gebruiken. Ik ga het binnenkort proberen, mijn eerste Gyeon-product, dus ik ben benieuwd. Mijn hoofddoel is zowiezo alle ramen, spiegels en glazen koplampen, zoals ik tot nu toe altijd met andere repellents gedaan heb. Ik kan niet meer zonder :)