• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hallo aan iedereen

DieterD

Detailing rookie
16 mei 2023
2
15
Hallo allemaal!

Mijn naam is Dieter. 39 lentes jong en Woonachtig in West-Vlaanderen, België.
Ik lees al een hele tijd mee met jullie en heb me nu geregistreerd op dit mooie forum.
Gisteren ook eerste bestelling gedaan bij CC.

Morgen mag ik mijn nieuwe Opel Astra K ophalen bij de dealer. Vandaag rij ik nog met mijn Opel Vivaro rond
Ik heb altijd met Opel gereden, ook mijn echtgenote. Zij is op de weg met Opel Karl (Zo'n klein blikdoosje ;))

De auto's werden wel gewassen, maar daar stopte het ook. Ik was zo iemand die dreft in de emmer deed en de boel ging wassen :eek:. Mijn schaamte is groot :blush:
De laatste maanden verdiep ik me in het correct onderhouden van zowel exterieur als interieur van onze wagens en mijn motorscooter. Bij de auto van mijn echtgenote is dit, mede dankzij jullie tips, al redelijk gelukt. Hier moet ik nu nog kijken om wat steenslag weg te werken. Ondertussen heb ik ook de belettering van haar wagen weggenomen, wat resulteert in een "strak kontje", die makkelijker te onderhouden is. Geen geklooi meer rond de lettertjes.
Mijn vivaro heb ik standaard onderhouden de laatste maanden, omdat die de deur uit gaat.

Gr
D
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Tim en PA27506
Welkom Dieter, zo te lezen heb je al wat stappen gezet op de weg van de detailing. Veel plezier en succes gewenst.

Gr. Gert
 
  • Leuk
Reactions: DieterD