• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hallo allemaal,....

Mark Roosen

Detailing rookie
12 feb 2017
3
2
52
Nieuwegein
Mijn naam is Mark, kom uit Nieuwegein en ben trotse bezitter van 3 Kreidlers specials. (www.kreidlerspecials.com) Ik ben voornemens een Volvo 960 station 1995 te kopen omdat ik het in de winter door blijven rijden wel zat ben. Ik heb de auto reeds mogen aanschouwen, maar tjonge wat ziet deze er vervuild uit zowel van binnen als buiten.....Ik heb geen kaas gegeten van het schoonmaken maar meer van reparaties en onderhoud van auto's.....Mijn vraag is dan ook aan jullie hoe pakken jullie zo'n auto aan en met welke middelen?

Welkom Mark!

Als je op het forum kijkt bij handleidingen en tutorials. Dan kun je zo het hele stappenplan vinden.

- Foamen
- Afspuiten
- Wassen met 2 emmers, shampoo en washmitt
- Afspuiten
- Kleien
- Drogen
- Polijsten
- Ontvetten
- Wax aanbrengen

Beetje een basis

Welkom Mark!

Als je op het forum kijkt bij handleidingen en tutorials. Dan kun je zo het hele stappenplan vinden.

- Foamen
- Afspuiten
- Wassen met 2 emmers, shampoo en washmitt
- Afspuiten
- Kleien
- Drogen
- Polijsten
- Ontvetten
- Wax aanbrengen

Beetje een basis

Ik ga het eens op mijn gemakje doornemen.....thankx in ieder geval RoyR!!!!!!

Welkom Mark. Er valt hier heel veel te lezen. Had zelf vandaag een lazy Sunday's en ben pas bij blz 27 van wassen en drogen.....Toch verslavend, het lezen alleen al...

• Leuk
Reacties: Mark Roosen
Mijn naam is Mark, kom uit Nieuwegein en ben trotse bezitter van 3 Kreidlers specials. (www.kreidlerspecials.com)

Dag Mark
Welkom op ons forum!

En Kreidlers! Dat brengt herinneringen boven. Ik heb op m'n 16de met een oranje Kleidler Floret gereden. Sindsdien ben ik gebeten door het tweewielervirus en nu rijd ik nog steeds met de motor.

Veel poetsplezier toegewenst.
En, oh ja, wij zijn hier gek op foto’s. ;-)

Met vriendelijke groeten, Alex

• Leuk
Kreidlers altijd mooi, ik heb in 1980 zelf een nieuwe Kreidler RMCS electronic gekocht. Voor die tijd enorm dure bromfietsen in vergelijking tot de Japanse merken. Als ik er nu aan terug denk heb ik nog spijt dat ik die verkocht heb.

• Leuk
Tjonge wat een reacties allemaal.......Morgen ga ik waarschijnlijk de Volvo bekijken en ophalen. Ik heb een complete check gedaan via het internet en ook de man zelf gesproken. Alle facturen, boekjes en bonnen zijn vanaf de eerste dag aanwezig. Wat ook leuk is.... de eerste toelating van de Volvo staat...jawel op mijn verjaardag....bijzonder toch?

Nu na het een en ander gelezen te hebben beginnen bij mij toch de haren te rijzen....temeer omdat het ook een flinke auto is om te doen (qua oppervlakte dan he). Nu vraag ik mij af wat zijn de totale kosten van aanschaf van middelen en materialen......kan ik dan niet beter iemand inhuren om de auto te laten doen voor een eerste keer om het vervolgens zelf goed bij te houden? Wat vinden jullie? (ja ik weet wel dat zelf doen het leukste is) Andere vraag is ook: Zijn er ook fanaten hier die dit tegen vergoeding zouden willen doen? Nou kom maar op met jullie meningen!!!!!

Groet Mark