• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hallo allemaal!

Mitchel

Detailing trainee
13 feb 2017
25
48
29
Hallo allemaal!

Ik ben Mitchel, 22 jaar oud en kom, voor de meeste waarschijnlijk bekend van de file's, uit Hendrik-Ido-Ambacht.
Vorig jaar mezelf maar eens verdiept in het detailen en heb al een hoop dingen gelezen op verschillende fora, nu maar besloten om eens lid te worden.
Op dit moment doe ik nog veel met de hand, maar ben sterk aan het nadenken over het aanschaffen van een DAP900. Vorige week bij CarClean een Monello Foam Kit gekocht, wat me heel goed bevalt.
Helaas nog niet in het bezit van een eigen auto, maar ik verzorg het detailen van de auto's van m'n vader. Wat me al genoeg werk oplevert :). Heb een mooie werkplek waar ik in kan werken met voldoende ruimte, een zelfs een autobrug.

Met vriendelijke groet,

Mitchel
 
Laatst bewerkt:
Welkom en goede smaak heeft je vader kwa auto's

Van een aanschaf van een DAP ga je geen spijt hebben. Misschien alleen maar dat het detail virus je meer en meer gaan pakken.
 
  • Leuk
Reactions: Mitchel
Welkom Mitchel, veel plezier hier op het forum en met detailen van de auto's van pa.
(waarschijnlijk tekst en/of foto's van die wagens gewijzigd in openings-post? Mij nu onbekend om welke wagens het gaat.....)
 
Welkom @Mitchel. Leuk dat je deze hobby wilt oppakken.
Lekker oefenen op de auto's van je vader om vervolgens je eigen auto straks goed te verwennen, haha.

Van de DAP900 ga je veel plezier hebben!