• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hallo daar! John Doe

Opt1mus

Detailing trainee
31 jul 2009
14
47
Mijn eerste bericht is, zoals het hoort natuurlijk, mijn introductie aan jullie.

De auto waar het om gaat: Y2K.11 BMW 320d exe met op dit moment 228K op de klok. Nadat ik me aangemeld heb op E46forum.nl aangestoken met het mod- en poetsvirus.
Dit is hoe de auto er op dit moment bij staat:

100_9546.webp

100_9575.webp

100_9580.webp

100_9395.webp

100_9490.webp

Zo kwam 'ie bij de dealer vandaan, zoek de verschillen :-"

dealertekleinLarge-1.webp

688basl.webp

Op dit moment ben ik een redelijk enthousiaste autowasser, ik vind het belangrijk de auto van binnen en buiten schoon te hebben. Velgen worden, bij voorkeur 1x in de week gedaan.
Het stapje verder, een uitgebreide detailbeurt, moet nog steeds eens gebeuren. Planning is dit zeker nog voor de winter gedaan te hebben, met een beetje hulp uiteraard.

Knap onderhouden Bmw!
Zag mijn interieur van m'n Ford Puma er maar zo uit, spijtig genoeg is dit een heel pluizige vloerbekleding, dus houdt vuil goed vast...
Ik ga er m'n werk nog mee hebben voor hij even schoon is als het jouwe

Welkom!

Bedankt voor de complimenten, met het interieur heb ik wel wat "gesmokkeld" , er is onlangs een 2005 Alcantara sportinterieur ingekomen ]d~^