• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hallo ik ben Chroestiaan op dit forum

Chroestiaan

Detailing rookie
25 sep 2019
3
15
Hallo iedereen,

Ik was de auto's van mijn ouders en mag ze in ruil daarvoor altijd wel lenen:rolleyes:. Ik zit al lang op o.a. dit forum te struinen maar wil nu ook wat vragen gaan stellen en mee doen aan wat discussies aangezien ik binnenkort wat extra spullen wil kopen en twijfel wat de beste keuzes zijn. Ik kan mijn geld helaas maar een keer uitgeven en moet dus de juiste producten kiezen.

Ook zit er een groter project aan te komen omdat mijn pa recent een vrij afgetrapte wagen gekocht heeft en ik wil kijken of ik die weer wat kan opkalefateren.

Jullie zullen mij vast wel eens zien komen in de threads en het was dus wel zo leuk om hier even een berichtje te posten.

Tot ziens,
 
  • Leuk
Reactions: Tim en PA27506
Bedenk wat je nodig hebt, keuzes maken en vervolgens kijken of je zaken kunt combineren.

Voorbeeldje: aparte fine polish en glaze kiezen of he gaat voor bijv Autoglym Super Resin Polish.

Daarnaast te koop forum in de gaten houden, voor minder geld kun je daar leuke producten scoren.
 
  • Leuk
Reactions: Chroestiaan
Welkom Chroestiaan, en ook voor ons geldt dat we ons geld maar één keer (maximaal) uit kunnen geven. En soms doet een ander dat uitgeven al voor je, en haal je de één keer dus niet eens. ;)
 
  • Leuk
Reactions: Chroestiaan
Welkom op het forum, Chroestiaan

Veel ervaringen van mensen lezen zowel in de webshop als hier op het forum. Begin met producten in een kleinere verpakking te kopen om te proberen.
Op zich zal je geen echte miskopen doen bij CC, maar het is meer een kwestie wat jij fijn vindt werken. Proberen, ervaren...

Ben benieuwd naar de foto's van de afgetrapte wagen van je vader en naar de opfrisbeurt. Veel plezier alvast!
 
  • Leuk
Reactions: Chroestiaan