• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hallo ik ben weer terug

Blinque

Detailing addict
21 nov 2013
344
65
46
Hallo, hele tijd geleden dat ik op dit forum ben geweest.
De hobby heeft plaats moeten maken voor het gezinsleven, valt niet mee om er dan nog andere dingen bij gepland te krijgen.
Heb intussen andere (gezins) auto en wil eens beginnen met steenslag herstel, mijn Peugeot 308SW heb ik destijds nieuw gekocht maar er is nog nooit een polisher overheen gegaan laat staan dat andere zaken zijn aangepakt.
Interieur is het niet slecht mee gesteld maar exterieur heb ik nog wel wat werk aan.
Heb al een kitje voor steenslag herstel besteld maar zag dat mijn auto vol zit met swirls, ga dit ook in orde maken de komende tijd, daarna nog even fijn in de wax zetten.
Heb al ondekt dat er veel nieuwe producten bij zijn gekomen, leuk allemaal, ga zo nog wat vragen stellen op het forum.
Groeten Blinque