• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Weer terug na een tijdje

Stefan-C5

Detailing chief
7 jul 2010
90
78
apeldoorn
Tijdje afwezig geweest door omstandigheden maar nu weer terug ( met een andere auto ) . M'n vorige auto ( chrysler new yorker uit 1995 ) besloot me in de steek te laten op een moment dat het mij niet uitkwam. , tijdelijk in een " noodoplossing " gereden , nu weer helemaal terug met een citroen c5 2.0 diesel die sinds een maand de mijne is .signalement van de auto : bj 2008 , 2,5 ton op de klok , ik ben de 2de ( eigenlijk 3de) eigenaar . Mijn eigen signalement zitten jullie vast niet op te wachten :) daar zal ik me verder dus ook maar niet mee bezig houden . Ik hou van auto's welke niet op ieders verlanglijstje staan maar daarom niet minder fijn rijden . Genoeg info ..... ik ben alvast een klein beetje begonnen
 

Bijlagen

  • 20210606_172104_resized.jpg
    20210606_172104_resized.jpg
    378,8 KB · Weergaven: 98
  • 20210607_152307.jpg
    20210607_152307.jpg
    219,9 KB · Weergaven: 97
  • IMG-20210607-WA0002.jpeg
    IMG-20210607-WA0002.jpeg
    179,8 KB · Weergaven: 107
Welkom terug hier! Mooi is dat hè, auto’s die niet op ieders verlanglijstje staan. Zo zeg ik altijd dat ik nog ooit een Saab zou willen rijden :cool: maar ik denk niet dat dat er ooit van komt.

de C5 staat er erg netjes bij!
 
  • Leuk
Reactions: Stefan-C5
Dank je wel , het enige wat ik er aan heb gedaan is gewassen en nu dus de motorkap gepolijst en in de wax gezet , de rest moet nog gebeuren .... belooft nog wat !!!
 
Welkom! Die C5 vond ik een verfrissende nieuwe lijn toen die uitkwam. Mooie kleur ook!
Zeker een verfrissende nieuwe lijn , zeker in vergelijking met de voorgaande c5 modellen ( zowel van binnen als van buiten ) . De kleur vind ik ook helemaal geweldig, al heb je dat niet altijd voor het zeggen bij een gebruikte auto .( mooie kleur om te detailen ook )