• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hallo mijn naam is...

Brownshaun

Detailing chief
15 jun 2017
63
90
Beste mensen,

Mijn naam is Shaun 30 jaar en geboren en getogen Rotterdammer, na jaren sieraden en spiegels tot gekkigheid opgepoetst te hebben is mijn verslaving overgelopen naar auto's poetsen.

Ik reed een golf v in de kleur black magic pearl deze poetste ik graag met de hand. Beetje het forum hier gevolgd en veel tips weten mee te krijgen. Na hard werken was deze een beetje opgeknapt. Met pijn in spieren die ik niet wist dat ik had begon ik toen na te denken over een DAP. Even sparen nog dacht ik bij mezelf.
Op een miezerige vooravond kwam ik uit mijn werk. Er stond een file ik relaxed aangesloten en stoel stukje achterover. Ik dacht na over een snel aan te schaffen machine en hoe ik mijn lak weer wat mooier kon krijgen. Aldaar verscheen een mafkees in mijn binnenspiegel een seconde later raakte hij mij vanachter met 90kmph. Boemel de boemel auto totaal finale. Zelf was ik helemaal in orde beetje whiplash.
Was even helemaal klaar met auto rijden en dus ook poetsen. Ik irriteerde me op een gegeven moment kapot aan mensen met vieze auto's(familie en vrienden dan). Ik moest iets uit de opslagplaats hebben en zag daar mijn emmers en flesjes staan. De geur van sinaasappel en blauwe bessen kwam me tegemoet. Het begon te kriebelen en zie daar het moment:
Een golf v gevonden in de kleur black magic pearl voor een mooi prijsje.
Het was alsof God het zo gewild had.

Nou Ff zonder gekheid hier ingeschreven in de hoop wat meer te leren van deze leuke hobby.

Mijn collectie:

Wassen:
PB slick n suds
Mon. Thick mitt

Reinigen:
meguiars clay kit (klei bijna aan vervanging toe)
PB APC (diverse flessen gemixt 1:1, 1:10)

Polijsten:
Mon. Veloce
Mon. mezzo
Mon. finale

Glazen/Waxen:
Pb black hole
PB ex-p
collinite #845
natty's Black
Gyeon wet coat

Wielen:
Mon. Non ferro

Machine:
DAP 900 v3

Doeken en dergelijke:
12x Mon. Peluche verde
1x Mon. Senza aqua (heerlijk mintgroen)
4x minty vermin
1x oranje pad 5.5
1x geel pad 5.5
1x wit pad 5.5
1x zwart pad 5.5
2x emmers
3x donker handpalm
4x duo disc
30c9b253b0fcade03a02ff64e61710b2.jpg