• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Svenn21

Sven,

originele foam beker of Ice tea flesje, je hebt er schuim uit gekregen:grinning:
Maar het resultaat is heel mooi, zwart glanst weer (zolang het duurt i.v.m. de bouw) en alles blinkt.

mooi Sven

P.s. zijn dat je winter velgen?
 
Echt schuim kreeg ik er niet mee helaas misschien eens wat gaan experimenteren;)

Ja klopt zijn mijn winter velgen, (ben opzoek naar nieuwe zomer velgen)

Ik zie dat ik 1 foto dubbel heb gepost, straks/morgen even aanpassen.

Gr Sven
 
Hé Sven,
Altijd leuk om te experimenteren doe ik zelf ook wel eens.
Heb geprobeerd te foamen met plantenspuit en BTBM maar dat was geen succes.
Na het op druk brengen was het heel veel schuim in het fles van de plantenspuit.
Met als gevolg dan er niet veel uit kwam.
Ga misschien andere shampoo kopen dat nog eens proberen met andere samenstelling.

Maar evengoed ziet je golf er voor zijn leeftijd er goed uit.
Hoop alleen dat de sloopwerkzaamheden voorbij zijn anders ziet hij er weer snel vies uit.
Gr, Maurice.
 
Is altijd leuk om dingen uit te proberen ja, volgende keer als het weer, weer een beetje mee zit eens met meer SS&S hoeveelheid proberen.

De ruwe sloop is bijna afgelopen, dus het ergste is verloopig voorbij, maar goed, zo hebben we wel een reden om de hobby te blijven uitvoeren!:D

Gr Sven
 
Afgelopen week andere zomer velgen gevonden, en opgehaald, RH cup velgen 15inch 2x 7J en 2x 8J, zat wel wat werk aan, maar daar heb ik mij de afgelopen 3 dagen volledig aan gegeven, zie hier het resultaat.

Zo stonden de velgen erbij toen ik ze aanschaften.
2gvr229.jpg

156uzhe.jpg


Er was blanke lak over het gepolijsten stuk gezet en door steenslag is hier water onder gekomen en is de oxidatie zo verder gegaan.

Toen de velgen maar in de verf afbijt gezet en begonnen met schuren.

jhroza.jpg


En na veel uren schuren (korrel 80 t/m 1000) hier werd ik toch alweer terug vrolijk van!:D

j9sbwg.jpg


Daarna met een katoenen schijf en polijstpasta de randen gepolijst,

2w66h4j.jpg


Daarna alles schoongemaakt en de randen + de band afgeplakt en de harten gaan schuren en in de primer gezet.

bhir7s.jpg


Morgen vroeg even terug licht opschuren en een nieuwe laag primer zetten, daarna lekker laten drogen en maandag de kleur (wit) er op zetten en dan mag het weer iets gaan worden!
Even een foto shopje hoe het ongeveer moet gaan worden (niet mijn auto).
Als ze helemaal klaar zijn worden ze in de poorboys wheel sealant gezet, voor het behouden van langdurig resultaat.

n6tc08.jpg
 
Vandaag dan eindelijk al het papier kunnen verwijderen, zojuist de velgen de eerste keer in de PB wheel sealant gezet.

Ik ben echt blij met het eindresultaat! laat de zomer nu maar komen:D

2qs7zpg.jpg


140x4hz.jpg
 
Zojuist mijn bestelling geplaatst waar ook een DAP 900 v2 in zit!:D

Poorboys World - EXP Pure Sealant
Poorboys World - Spray and Rinse wheel cleaner
Poorboys World - Natty's liquid Blue
CSF - Delirium orange drying towel
Monello - Peluche verde trio
Monello - Dolce verde klei set
303 - Aerospace protectant
Scratch shield
Polishing power - DAP900 V2 Raffini starterskit power pack
 
Morgen toch nog maar een bestelling doen door de mooie korting die carclean weer bied!

Monello - Non Ferro bundel met navulling (mooie aanbieding!)
Poorboys World - APC

En een Monello Borsa Duo detailing tas om al mijn spullen netjes te kunnen opbergen.
 
Lijst weer aangevuld :-D

Polishing Power - PAW
Dodo Juice - Supernatural Tar & Glue remover
SONAX Xtreme Brilliant Shine Detailer
Monello - Machine pad groen 6,5"