• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hallo van Duitsland

EHA zei:
Van harte welkom...

En super dat je alles in het Nederlands probeert.
Hoe komt dat zo, heb je Nederlandse familie of kennissen in Nederland.
Lijkt me niet dat je op een ochtend wakker werd en dacht, kom ik ga eens een beetje Nederlands leren.

je moest eens weten hoeveel Duitsers Nederlanders verstaan/begrijpen. Ik heb Duitse collega's, ze spreken bijna geen woord Nederlands, maar vergaderingen, emails etc mogen altijd in het Nederlands. Hetzelfde met een voormalige leverancier: vanwege vele vakanties hier in Nederland verstonden ze allemaal Nederlands. Alleen Ammerländer spant de kroon, door het ook nog zo relatief goed te schrijven. :cool:
Oh ja, de beste kenners van de Nederlandse taal blijken al jaren Vlamingen te zijn.....
 
@EHA: Ja dat gift in Duitsland ok dat fahrzeugpflegeforum en daar bin ik ook registreerd,maar bij jullie is dat ook heel lief. En ik zou willen een beetje
Nederlands Spraak leren.Waarom mut de Nederlandse altijd dat Duitse verstaan, dat gaat zeker ook mal andersrom. Ik heb geen familie in Nederland,
de Nederlandse Site leze ik met hulp van een woordenboek.Dat is beetje langzamer maar het gaat.
Groeten Roland
 
ammerlaender zei:
@EHA: Ja dat gift in Duitsland ok dat fahrzeugpflegeforum en daar bin ik ook registreerd,maar bij jullie is dat ook heel lief. En ik zou willen een beetje
Nederlands Spraak leren.Waarom mut de Nederlandse altijd dat Duitse verstaan, dat gaat zeker ook mal andersrom. Ik heb geen familie in Nederland,
de Nederlandse Site leze ik met hulp van een woordenboek.Dat is beetje langzamer maar het gaat.
Groeten Roland

Welkom en,... respect!
 
ammerlaender zei:
@EHA: Ja dat gift in Duitsland ok dat fahrzeugpflegeforum en daar bin ik ook registreerd,maar bij jullie is dat ook heel lief. En ik zou willen een beetje
Nederlands Spraak leren.Waarom mut de Nederlandse altijd dat Duitse verstaan, dat gaat zeker ook mal andersrom. Ik heb geen familie in Nederland,
de Nederlandse Site leze ik met hulp van een woordenboek.Dat is beetje langzamer maar het gaat.
Groeten Roland

Wow!...respect hoor! Ik ken niet zoveel mensen die zoveel moeite doen om een buitenlands forum te begrijpen. Meestal gaat het dan gewoon in het engels ofzo.

In ieder geval welkom en veel lpezier hier!...:)