• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hallo!

birelissimo

Detailing trainee
15 jun 2016
9
38
35
Arnhem
Hallo detailers,

Hierbij wil ik mijzelf even voorstellen;

Mijn naam is Johnny, 26 jaar en woon in Arnhem. Ik lees al geruime tijd mee op dit forum om kennis en ideeën op te doen. Omdat ik mijn auto wil bijhouden en mij wil verdiepen in het machinaal polijsten hoop ik hier goede tips op te doen!

De auto waar het om gaat:

auto.webp

Onlangs al wat spulletjes besteld bij Carclean.com;
Monello - Peluche Verde Trio - 45x45cm
Monello - Perfetto Detailer Spray - met verbeterde sprayer - 500ml
Monello - Monello Basic Wash Kit
Monello - Non-Ferro - met verbeterde sprayer - 500ml
Soft99 - Fusso Coat Light Wax 12 Months - 200gram
Monello - Dolce Verde klei - 150 gram + 100 gram

Omdat er her en der toch wel wat swirls zichtbaar zijn in de zon/kunstlicht zou ik graag de auto willen polijsten. Nu las ik dat BMW's harde lakken hebben en dan een DAP500/900 tekort zou kunnen schieten. Zou een PAW900 hier dan een goede oplossing voor zijn?

Gr. Johnny :)

• Leuk
Reacties: Ries
Welkom!

Met een dap900 ga je wel uit de voeten kunnen. Kan je ook de plekken en hoekjes nog iets beter meepakken.

Het corrigerend vermogen van een dap900 + S3 + spiderpad is toch wel aardig groot hoor!

• Leuk
Reacties: birelissimo
Welkom op het forum!
Ik ga met de rest mee.. Een DAP is een geweldig apparaat. Lekker een DAP900 V3 nemen met Scholl pakket en dan komt het vast helemaal goed! Als ik zo eens naar je voorbumper kijk, ga je daar niet wegkomen met een PAW.. Sowieso zitten er ook in je flanken een hoop vouwen en hollingen die het voor een 21mm machine moeilijk maken. Ik denk dat je verbaasd zult zijn over wat je met een DAP kunt bereiken!

Veel plezier hier!

• Leuk
Hoi welkom :)

Mooie auto heb je.

Ik heb wel eens gelezen dat de wat nieuwere BMW's een zachtere lak hebben... Maar mijn vrouwtje heeft een alpine witte f20 wel een pre lci maar de lak viel me nog best tegen.

Wat ik wil zeggen is dat je minstens een dap900 moet nemen... En zelfs dan moet je nog aan de bak :)

• Leuk