• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

hard na zacht of zacht na hard?

Stee

Detailing rookie
3 sep 2008
93
0
Na een tijdje er uit te zijn geweest ga ik weer verder ( of ben eigenlijk alweer begonnen ). Nu kamp ik met een dilemma...

Morgen ga ik (eindelijk) mijn eigen auto weer eens aanpakken met de D/A. Heb de ssr 2.5, 1 en black hole besteld.(Dank carclean voor weer een top service!!) Wil dit toppen met de liquid gold class en de M16.
De gold class geeft m.i. diepte in de lak waar de M16 de oh zo mooie spiegelglans geeft, nu wil ik ze ook in die volgorde gebruiken maar ik hoor links en rechts wat verschillende opvattingen over de volgorde van vloeibare of vaste wax. Ikzelf zou vloeibaar beginnen om de M16 als laatste te doen maar is dat ook de beste wijze??

Ben benieuwd wat jullie ervaringen hiermee zijn...

Zou ook de M16 na de Gold Class doen. Al weet ik niet waarom hahaha

ik begin meestal zachtjes, en dan geleidelijk aan ga ik over naar hard, en als ik dan klaar ben dan doe ik altijd nog even zachtjes knuffelen.

om vervolgens luid snurkend op je zij te draaien.....

Maar ff back on topic: M16 als laatste lijkt mij ook het meest logische, spiegelglans en duurzaamheid.

Ik ben vandaag met de SSR reeks bezig geweest om de lak mooi vlak te krijgen en zet morgen de rest van de black hole erop. Daarna zal ik een gold class gevolgd door M16 topping doen en even reporten hoe het verlopen is.

M16 na gold class is helemaal top! Mijn verwachting was juist, gold class trekt de kleur omhoog en M16 legt er een heerlijk spiegelend laagje overheen. Resultaten zijn in de Show off te zien.