• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hardnekkig vlekje komt terug

Tim!

Detailing rookie
10 apr 2012
373
0
Hallo allemaal, om maar meteen met de deur in huis te vallen... Ik zit met een vlekje in mijn bekleding die maar blijft terugkomen.

Paar maanden terug heb ik mijn auto een full detail gegeven en zo ook het interieur behandeld. De stoffen delen ruim met APC 1:5 ingeneveld, ingewreven met mijn vingers en vervolgens met de extractor nabewerkt (eerst paar keer mét sproeien, daarna enkel zuigen). Op het eerste gezicht ziet alles er top uit, ook na een paar dagen als allen helemaal droog is, echter na een paar weken komt er één hardnekkig vlekje weer langzaam naar boven. Ik heb het betreffende plekje nog tot 2 keer toe aangepakt met pure APC (eroverheen gegoten), daarna heet water, inwrijven en weer de extractor, maar sinds deze week komt hij weeeeer terug ]-0 ...

Iemand nog een ander idee??

Voor de volledigheid, een voor en na foto van een paar maanden terug. Betreft het vlekje op de zitting van de bestuurdersstoel. Het is een krijt wit vlekje en een aantal weken wordt het langzaam weer zichtbaar.

84fy.webp

1e6b.webp

Vreed dat de vlek terug komt. Heb je een idee wat het zou kunnen zijn, dan kun je op zoek naar een specifieker schoonmaakmiddel.

Afgelopen weekend (poging 4) het vlekje eens met dasty ingespoten (eerst vochtig gemaakt, daarna dasty)... even in laten trekken en daarna met flink water en de extractor weer schoon gezogen. En hij is weer weg, maar voor hoe lang.

Ik heb geen idee wat het is... ruik er ook niks aan.

Ik zal het wasmiddel eens onthouden, mocht er een poging 5 komen ,^^ .

Ik laat weten of hij nu wel weg blijft!

Is het niet is dat is ingetrokken in het schuim van de de stoel? Het verdwijnt na uitgebreid schoonmaken, en komt dan langzamerhand terug. De oorzaak lijkt mij nu dus onder de bekleding te zitten.