• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hardnekkige vlekken bekleding

Nivaze

Detailing rookie
7 jul 2024
8
15
Iemand enig idee hoe ik deze vlek kan verwijderen zonder de bekleding te beschadigen? Geen idee wat het is. Ik vermoed dat iemand iets onder de schoenen heeft gehad. Het zit op meerdere plekken achter de bestuurdersstoel.
 

Bijlagen

  • IMG_5247.jpeg
    IMG_5247.jpeg
    228,2 KB · Weergaven: 57
Je zal even moeten uitvogelen wat het is. We kunnen vanaf een foto niet zien of het betonhard is, juist smeerbaar of wat dan ook. ;)

Een doek in heet water leggen, beetje uitwringen en op de vlek leggen. Dat is een optie om te kijken of het zacht wordt of zijn hwchting verliest. (Als voorbeeld)
 
Ziet er inderdaad als iets harsachtigs uit op de foto, is het inderdaad nog smeerbaar? of is het als in een vaste vorm?

Zoals Redcat ook aan aangeeft zou ik eerst eens kijkeen met een stoomreiniger wat er los komt, of dat het in iedergeval weker word waardoor het makkelijker er uit te halen valt. Daarna zou ik zoveel mogelijk van het product al uit de bekleding proberen te verwijderen. Daarna nog eens goed nalopen met een APC of fabric cleaner en borstels.